لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تنها چند هفته برای تصمیم‌گیری در مورد تاچ آیدی آیفون 8 زمان دارد

اپل تنها چند هفته برای تصمیم‌گیری در مورد تاچ آیدی آیفون 8 زمان دارد
بر اساس گزارشی که توسط آقای Andy Hargreaves تحلیلگر موسسه KeyBanc Capital Markets منتشر شده است، مسئولان اپل تنها چند هفته فرصت دارند تا در مورد سنسور اثر انگشت بر روی آیفون 8 تصمیم‌گیری کنند. طبق مکالماتی که بین ایشان و سازندگان قطعات آیفون نسل بعد صورت گرفته است، ظاهرا طراحان اپل هنوز با موضوع بودن یا نبودن تاچ آیدی روی آیفون 8 دست و پنجه نرم می‌کنند.
 
آقای Hargreaves در این باره می‌گوید:
 
مسئولان اپل همچنان با تاچ آیدی در آیفون 8 درگیر هستند و ممکن است همین موضوع، سبب تأخیر در عرضه محصول اشاره شده گردد. در نهایت مشخص نیست که آیفون نسل بعد به همراه سنسور اثر انگشت معرفی خواهد شد یا خیر. به همین دلیل باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.
 
بر همگان واضح و مبرهن است که طراحان کوپرتینویی، قصد دارند تا سنسور اثر انگشت را به داخل نمایشگر آیفون نسل بعد ببرند. اما برخی منابع معتقد هستند که تکنولوژی حال حاضر، آماده اجرای این طرح نیست و باید بیشتر منتظر بمانیم تا پیشرفت در این عرصه، راه را برای اضافه شدن این قابلیت به تلفن‌های هوشمند باز کند.
 
معمولا از زمان تصمیم گیری برای قرارگیری چیپ تاچ آیدی تا آماده شدن کامل آیفون برای عرضه، حدودا ۱۲ هفته طول می‌کشد. پس اگر اپل تصمیم خود را در حال حاضر بگیرد، تولید انبوه آیفون از سه ماه آینده آغاز می‌گردد که طبق برنامه‌های سالیان گذشته اهالی کوپرتینو برای عرضه این محصول است.
 
موسسه KeyBanc نیز به مانند آقای Ming-Chi Kuo معتقد است که سنسور اثر انگشت در آیفون 8، حذف و جای خود را به تکنولوژی تشخیص چهره خواهد داد. اما تمامی این موارد در حد شایعه، حدس و گمان است و باید تا شهریور و مراسم سالانه اپل برای معرفی آیفون نسل بعد منتظر بمانیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373