لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ترفندهای کار با مرورگر سافاری (قسمت سوم)

ترفندهای کار با مرورگر سافاری (قسمت سوم)
مرورگر سافاری یکی از بهترین گزینه‌ها برای وبگردی به شمار می‌رود. برای کار با آن، برخی ترفندها نیاز است که باعث می‌شود در هنگام وبگردی، سرعت عمل شما بالا رفته و همچنین برخی ویژگی‌ها نیز به عنوان قابلیت‌های خاص سافاری به شمار می‌رود که روی سایر مرورگرها وجود ندارد.
 
در این مطلب، ترفندهایی را جمع‌آوری کرده‌ایم که مطمئنا برای شما مفید خواهد بود. با قسمت سوم از این مجموعه همراه ما باشید.
 
مطلب مرتبط: قسمت اول
مطلب مرتبط: قسمت دوم
 
۷- Peek and Pop
 
Tip 7
 
مرورگر سافاری به شما اجازه می‌دهد تا به وسیله قابلیت 3D Touch پیش از باز کردن کامل لینک‌ها، از محتوای آنها باخبر شوید. روی آیفون 6S یا نسل‌های بعد با نگه داشتن آرام انگشت بر روی لینک، یک پیش نمایش از آن را مشاهده کرده و در صورت تمایل، با فشار بیشتر وارد سایت مربوطه شوید.
 
۸- قابلیت Reader View
 
Tip 8
 
اگر عادت به خواندن مطالب وبسایت‌ها داشته باشید، ممکن است اغلب با تبلیغ‌های آزار دهنده‌ای که در جای جای صفحات وب به چشم می‌خورند، سردرگم شوید. مرورگر سافاری این معضل را با قابلیت Reader View حل کرده است. با فعال کردن این ویژگی، کلیه موارد مزاحم از بین رفته و می‌توانید به صورت کامل روی متن متمرکز شوید. برای استفاده از این قابلیت روی آیکون آن که در سمت چپ آدرس بار به چشم می‌خورد، ضربه بزنید.
 
۹- قابلیت Offline Reading
 
Tip 9
 
اگر به یک مقاله مهم برخورده‌اید که فرصت خواندن آن در حال حاضر را ندارید، می‌توانید آن را ذخیره کنید تا در یک فرصت مناسب و به صورت آفلاین بخوانید. برای اضافه کردن یک وبسایت به قسمت Reading List، می‌توانید ابتدا بر روی آیکون Share ضربه زده و از منوی باز شده، Add to Reading List را انتخاب کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420