لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با وجود شایعات متعدد، آیفون ۸ احتمالا ۱۰۰۰ دلار قیمت ندارد

با وجود شایعات متعدد، آیفون ۸ احتمالا ۱۰۰۰ دلار قیمت ندارد
همانطور که می دانید تا ماه سپتامبر مدت زمان زیادی باقی نمانده است و این موضوع یعنی اینکه تا رونمایی از آیفون ۸ زمان زیادی باقی نمانده است. تا به امروز اطلاعات و تصاویر بسیار زیادی از این آیفون های جدید اپل منتشر شده است که تجسمی از آنچه که اپل برای کاربرانش آماده کرده است در اختیارمان قرار داده است. یکی از شایعاتی که بسیار دست به دست شد، قیمت بالای ۱۰۰۰ دلاری آیفون ۸ اپل بود اما به گفته تحلیلگران، قیمت محصول جدید اپل آنقدرها هم گران نخواهد بود.
 
سال ۲۰۱۶ اولین سالی بود که اپل – حتی با وجود فروش بسیار بالای آیفون ۷ – شاهد کاهش فروش آیفون ها برای اولین بار در تاریخ بود که باعث نگرانی زیادی شد. همچنین مدت زیادی می شود که اپل یک آیفون کاملا تازه و با طراحی نو را عرضه نکرده است. حال آیفون ۸ آمده تا این موضوع را به لطف کاربردهای زیاد و طراحی تازه خود تغییر دهد. به صورت کلی، آیفون ۴.۷ اینچی اپل قیمتی معادل ۶۴۹ و آیفون ۵.۵ اینچی نیز قیمتی معادل ۷۶۹ دلار دارد و به همین دلیل تحلیلگران زیادی بر این تصورند که آیفون ۸ قیمتی معادل ۱۰۰۰ دلاری خواهد داشت. حال منبعی تازه اعلام کرده است که با وجود احتمالات زیاد برای قیمت حداقل ۹۹۹ دلار، این احتمال نیز وجود دارد که آیفون ۸ با قیمت کمتری عرضه شود. در کل برای مطلع شدن از قیمت نهایی آیفون های اپل باید تا شهریورماه سال جاری صبر کنیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420