لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کد ICCID موجود بر روی جعبه آیفون به چه معناست؟

کد ICCID موجود بر روی جعبه آیفون به چه معناست؟
اگر جعبه آیفون خود را بررسی کنید، مطمئنا موارد زیادی روی آن قابل مشاهده است که از جمله آنها می‌توان به مدل، میزان حافظه، کشور سفارش داده شده و شماره ساخت آن اشاره کرد. در قسمت پایین این گزینه‌ها، مواردی مثل شماره سریال و کد ICCID برای دستگاه‌هایی خاص به چشم می‌خورد که در این مطلب به معنای این کد می‌پردازیم.
 
آیفون‌هایی که از اپل استورها خریداری می‌شوند، به دو صورت لاک یا آنلاک فکتوری به دست خریدار می‌رسند. دستگاه هایی که لاک باشند، از طریق کد ICCID قابل شناسایی هستند. اینگونه دیوایس‌ها تحت قرارداد با اپراتورهای کشور مربوطه بوده و افرادی که تعداد زیادی آیفون خریداری کرده و قصد صادر کردن آن به کشورهای دیگر را دارند، با پرداخت مابه التفاوت مدل لاک و آنلاک، دستگاه را به وسیله ارتباط با اپراتور مسئول از حالت لاک خارج می‌کنند و می‌توان آنها را معادل یک آیفون آنلاک فکتوری دانست.
 
iPhone Pack ICCID
 
دستگاه لاک در صورتی که وارد کشوری دیگر شود و سیمکارت درون آن قرار گیرد، هیچ گونه واکنشی از خود نشان نمی‌دهد و تنها با سیمکارت اپراتوری که تحت قرارداد با آن است، می‌توانید از امکاناتش استفاده نمایید. در غیر این صورت، فقط به عنوان یک پخش کننده موزیک و مرورگر وب یا وسیله‌ای برای بازی کاربرد خواهد داشت و امکانات اپراتورها (مانند برقراری تماس یا ارسال اس ام اس) روی آن پاسخگو نیست.
 
در انتها ذکر این نکته نیز لازم است که هیچ گونه تفاوتی بین دیوایس آنلاک شده با دستگاه آنلاک فکتوری وجود ندارد و اگر شخصی قصد داشت تا شما را متوجه تفاوت این دو مدل کند، به طور حتم مطمئن باشید که قصد کلاهبرداری دارد. همانطور که بالاتر توضیح دادیم، دستگاه لاک با پرداخت مابه التفاوت میان این دو مدل، آنلاک می‌شود و در واقع هزینه دیوایس آنلاک فکتوری برای شخص خریدار آب خورده است. لذا بیان تفاوت بین این دو مدل توسط برخی فروشندگان، صرفا عاملی برای دریافت هزینه بیشتر از مشتری است و هیچ گونه توجیه دیگری ندارد. پس به شما توصیه می‌کنیم که گول برخی اشخاص را در این مورد نخورید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373