لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپادهای اپل سود بیشتری نسبت به اپل واچ برای این شرکت به ارمغان می آورد

ایرپادهای اپل سود بیشتری نسبت به اپل واچ برای این شرکت به ارمغان می آورد
سال گذشته اپل درکنار آیفون های جدید خود یعنی آیفون  ۷ و آیفون ۷ پلاس تصمیم گرفت محصولی تازه برای رفع مشکل نبود جک هدفون در آیفون های جدید را برطرف کند و همچنین بازار مربوطه را تا حد زیادی به دست آورد. این محصول ایرپاد است که با استفبال فوق العاده کاربران مواجه شد. قیمت مناسب در کنار کیفیت صدای بسیار بالا و نحوه جادویی اتصال و البته طول عمر باتری مناسب از ویژگی های اصلی این محصول جادویی اپل است. حال یک تحلیلگر معتقد است که ایرپاد از ساعت هوشمند این شرکت بیشتر سودآوری خواهد کرد.
 
اپل واچ ساعت هوشمند به نسبت انقلابی اپل بود که در سال ۲۰۱۴ پس از هیاهوی بسیار رونمایی شد اما پس از عرضه تب بازار ساعت های هوشمند به شکل قابل تاملی کاهش یافت. زمانی که کاربران تصور می کردند اپل واچ قرار است کامپیوتری بر روی مچ شما باشد اما بعدها مشخص شد که اپل واچ در واقع محصولی است که سلامتی شما را نشانه گرفته است و در این زمینه نیز عملکرد فوق العاده دقیقی دارد. اما قیمت بالای این محصول برای هر کاربری قابل هضم نیست؛ شروع از ۲۶۹ دلار الی ۱۴۹۹ دلار برای برخی کاربران شاید مشکل خاصی نباشد اما به نظر می رسد که بازار به ایرپادهای ۱۵۹ دلاری اپل واکنش بسیار بهتری نشان داده است و حتی بسیاری این محصول را یک کالای اصیل اپلی نامیده اند. حال این تحلیلگر اعلام کرده است که ایرپادها بیشتر برای اپل سود خواهند داشت و به طور قطعی شاهد مدلهای بیشتری از این محصول خواهیم بود.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373