لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماجرای غیرفعال شدن اپل آیدی کاربران ایرانی چیست؟

ماجرای غیرفعال شدن اپل آیدی کاربران ایرانی چیست؟
اگر شما از محصولات اپل استفاده کنید حتما در جریان هستید که یکی از لازمه های اصلی برای استفاده از محصولات اپل، داشتن حساب اپل آیدی است. حساب اپل آیدی معمولا برای دانلود از اپ استور و فروشگاه آیتونز و حساب آیکلاود و بسیاری دیگر استفاده می شود و به نوعی یک عضو فوق العاده ضروری در محصولات اپل به شمار می رود. حال گزارش اختصاصی NIC نشان می دهد که برخی کاربران در هنگام اتصال به اپل آیدی خود در آیفون، آیپد و حتی مک متوجه ارور Your Apple ID Has Been Disabled مواجه شده اند. در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
 
همانطور که می دانید سرورهای مربوط به اپل آیدی تمامی کاربران اپل در کشور آمریکا وجود دارد. علاوه بر این موضوع زمانی که شما اپل آیدی خود را در دستگاه اپلی خود تنظیم می کنید به آی پی های کشورمان ایران متصل هستید. متاسفانه درطی اقدامی ناشایست اپل باری دیگر آی پی های کشور ما را تحریم کرده است. این یعنی که زمانی که شما با اینترنت عادی و با آی پی ایران اقدام به تنظیم اپل آیدی خود بر روی دستگاه خود کنید اپل متوجه می شود که شما از کشور ایران هستید و اپل آیدی شما به همین خاطر مسدود خواهد شد. پیشنهاد NIC این است که از سرورها و آی پی های خارجی برای ست کردن اپل آیدی خود استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420