لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام در حال تست قابلیت Favorites است

اینستاگرام در حال تست قابلیت Favorites است
گروه سازنده اپلیکیشن اینستاگرام در تلاش هستند تا قابلیتی به نام Favorites را به این نرم‌افزار اضافه نمایند. زمانی که شما قصد ارسال یک پست یا استوری را داشته باشید،‌ گزینه‌ای جدید به نام Favorites را مشاهده خواهید کرد که به وسیله آن، می‌توانید پست خود را برای مشاهده افرادی خاص محدود نمایید. اشخاص برگزیده در این لیست، هنگام دیدن پست یا استوری با گزینه‌ای سبز رنگ به نام Favorites در کنار پست روبرو خواهند شد. همچنین تب جدیدی به نام Favorites نیز به اینستاگرام اضافه می‌شود و تمامی پست‌هایی که با این قابلیت ارسال شده‌اند، در بخش اشاره شده قابل مشاهده است.
 
شما در هر زمان، می‌توانید لیست دلخواه خود را ویرایش نمایید و اطمینان داشته باشید که هیچ ناتفیکیشنی برای افراد حذف یا اضافه شده ارسال نمی‌شود. اشخاصی که در این لیست وجود داشته باشند، تنها در هنگام مشاهده پست‌ها و وجود آیکون سبز رنگ Favorites می‌توانند از این موضوع باخبر شوند. شما نمی‌توانید از شخصی درخواست کنید تا شما را به لیست Favorotes اضافه نماید و در صورتی که فردی را از لیست خود حذف کنید، ایشان به پست‌های قبلی نیز دسترسی نخواهد داشت.
 
این قابلیت در حال حاضر برای تعداد بسیار محدودی از کاربران فعال شده است و به مرور، برای تمامی افراد قابل استفاده خواهد بود.
 
Instagram

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420