لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل هنوز بر سر محل سنسور اثر انگشت آیفون ۸ مردد است

اپل هنوز بر سر محل سنسور اثر انگشت آیفون ۸ مردد است
تا رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون ۸ تنها چند ماه باقی مانده است،‌ محصولی که انتظار می رود به لطف داشتن تغییرات بنیادین در زمینه تلفن های هوشمند اپل بتواند بازاری داغ تر از همیشه را برای اپل و کاربران خود رقم بزند. از سال ۲۰۱۳ تا کنون یکی از مهمترین ویژگی های آیفون ها و سایر محصولات اپل سنسور اثر انگشت تاچ آیدی می باشد که برای امنیت دستگاه و انجام خریدها انجام می شود. حال که آیفون ۸ قرار است دکمه هومی نداشته باشد،‌ برای بسیاری سوال پیش آمده که سنسور اثر انگشت در کجای این دستگاه قرار خواهد گرفت. حال با وجود تحلیل های متفاوت یک تحلیلگر معتقد است که اپل با وجود اینکه سه ماه تا عرضه این محصول باقی مانده اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
 
قبل از هرچیزی باید بگوییم که این تحلیلگر اعلام داشته است که فروش آیفون های اپل در کنار نسخه دهمین سالگرد آیفون یعنی آیفون ۸ قرار است به ۹۰ میلیون دستگاه برسد که عددی فوق العاده عالی بوده و سودی کم نظیر برای اپل را رقم خواهد زد. خب برگردیم به بخش سنسور اثر انگشت. همانطور که گفتیم اپل به نظر می رسد که هنوز به نتیجه دقیقی برای محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نرسیده است و تحلیلگر مذکور نیز به همین موضوع اشاره داشته است. درحال حاضر سه حالت ممکن برای سنسور اثر انگشت اپل بیان شده است: اول آنکه سنسور به شکل زشتی در پشت دستگاه قرار می گیرد!‌ (که البته احتمال  کمی دارد) حالت دوم نیز به قرارگیری سنسور اثر انگشت درون نمایشگر است که به نظر می رسد همچنان فناوری تولید آن در دسترس نیست. حالت محتمل آخر که به طور اختصاصی از سوی تیم NIC پیش بینی شد، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور دستگاه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373