لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر منتشر شده جدید،‌ تغییرات در طراحی آیفون ۸ را تایید می کنند

تصویر منتشر شده جدید،‌ تغییرات در طراحی آیفون ۸ را تایید می کنند
تا رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون ۸ تنها سه ماه باقی مانده است؛ محصولی که انتظار می رود به لطف تغییرات اساسی که در تاریخ آیفون ایجاد کرده است بتواند حال و هوایی تازه به بازار موبایل بدهد. یکی از اساسی ترین انتظاراتی که کاربران از این محصول دارند ایجاد تغییراتی تازه در زمینه طراحی است چراکه از سال ۲۰۱۴ تا کنون اپل هیچ گونه تغییر خاصی را در طراحی آیفون های خود ایجاد نکرده است. هرچند که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شاهد یک سری تغییرات بودند. حال تصویر جدیدی که به نظر مربوط به محافظ نمایشگر آیفون بوده طراحی جدید این محصول را نشان می دهد.
 
امسال سال عرضه تلفن های هوشمند با حاشیه نمایشگر کم است؛ از ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی شرکت های مختلفی از جمله سامسونگ و الجی دست به عرضه محصولاتی با حاشیه نمایشگر کم زده اند و نوبتی هم باشد نوبت به اپل رسیده است تا تغییراتی بنیادی در این راستا ایجاد کند. تا به امروز منابع زیادی به استفاده از نمایشگری بدون حاشیه در آیفون ۸ اشاره داشته اند و تصویری تازه که به نظر متعلق به یک محافظ نمایشگر آیفون است این موضوع را تایید می کند. همانطور که می بینید حاشیه اطراف تمام نمایشگر کاملا با هم برابر است و این موردیست که تا بحال در هیچ تلفن هوشمند دیگری ندیده بودیم، البته در بالای نمایشگر یک زبانه قرار گرفته است که مربوط به سنسورهای مجاورت و دوربین دوم و اسپیکر و سنسور تشخیص چهره می باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373