لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه فایل در حال آپدیت سیستم عامل را حذف کنیم؟

چگونه فایل در حال آپدیت سیستم عامل را حذف کنیم؟
زمانی که آپدیت جدیدی برای سیستم عامل iOS ارائه می‌شود، اگر دستگاه شما به شارژ و وای فای به صورت همزمان متصل باشد، به صورت خودکار اقدام به دانلود فایل مورد نظر می‌کند. این موضوع به صورت کلی مشکل زیادی به همراه ندارد. اما دردسر اصلی، پیغام‌های وقت و بی وقت آن برای آپدیت است که به صورت مکرر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.
در کنار آن، فایل اصلی که به صورت خودکار روی دستگاه دانلود شده است، فضایی را اشغال می‌کند. خوشبختانه یک راه ساده برای حذف این فایل وجود دارد که با طی روند زیر، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.
۱- وارد اپلیکیشن Settings شوید.
۲- مسیر General > Storage & iCloud Usage را طی کنید.
۳- روی Manage Storage ضربه بزنید.
۴- در این قسمت می‌توانید لیست تمامی اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه و حجمی که توسط آنها اشغال شده است را مشاهده نمایید. فایل آپدیت نیز در این لیست جای گرفته است. روی آن ضربه بزنید.
۵- حالا Delete Update را انتخاب کنید تا فایل مورد نظر حذف گردد.
به محض حذف، می‌توانید مطمئن شوید که دیگر پیغام عذاب آور آپدیت را مشاهده نخواهید کرد. اما متأسفانه باید به استحضار شما برسانیم که اگر دستگاه به صورت همزمان به وای فای و شارژ متصل باشد،‌ فایل آپدیت مجددا دانلود خواهد شد. اما به وسیله روش زیر می‌توانید جلوی این کار را بگیرید.
در حالی که اپل به کاربر اجازه نمی‌دهد تا جلوی دانلود خودکار آپدیت را بگیرد، اما با راهکار زیر می‌توانید این سرویس را بلاک کنید. این کار باعث می‌شود تا هیچ تبادل اطلاعاتی میان دستگاه شما و سرورهای اپل انجام نشود و به این ترتیب، آپدیتی برای دیوایس نمی‌آید.
مراحل این روش برای روترهای مختلف متفاوت است. پس وارد تنظیمات مودم خود شده و به دنبال گزینه‌ای به نام Domain Block بگردید. حال دو آدرس زیر
appldnld.apple.com
mesu.apple.com
را در آن قسمت وارد نمایید. این کار باعث می‌شود تا آیفون یا آیپد شما هیچگونه تبادل اطلاعاتی با سرورهای اپل نداشته باشد. اما به خاطر داشته باشید که با انجام این روش، هر شخصی که به شبکه شما متصل گردد، قادر به آپدیت دستگاه خود نخواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373