لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه در iOS 11 به وسیله دوربین کدهای QR را اسکن کنیم؟

چگونه در iOS 11 به وسیله دوربین کدهای QR را اسکن کنیم؟
تا به امروز برای اسکن کدهای QR نیازمند دانلود اپلیکیشن‌های مربوطه از اپ استور بودید. اما در iOS 11 این مشکل برطرف شده است و به وسیله اپلیکیشن پیش فرض دوربین، انجام این کار به راحتی امکان پذیر است.
 
به وسیله این قابلیت اضافه شده به سیستم عامل جدید iOS، شما می توانید بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن دیگری، کدهای QR را به صورت مستقیم از لاک اسکرین دستگاه اسکن کنید. مانند برخی ویژگی‌های دیگر، مسئولان اپل در طول کنفرانس WWDC 2017 هیچ اشاره‌ای به این قابلیت نکردند. چرا که زمان این رویداد کوتاه است و اجازه معرفی تمام ویژگی‌ها را نمی دهد.
 
به این ترتیب، بسیاری از قابلیت‌های مورد نیاز کاربران مانند ضبط فیلم از صفحه نمایش، شخصی‌سازی کنترل سنتر و اسکن کدهای QR به iOS 11 راه پیدا کرده‌اند. استفاده از این اسکنر بسیار ساده است و مسلما شما را شگفت زده خواهد کرد.
 
چگونه در iOS 11 به وسیله دوربین، کدهای QR را اسکن کنیم؟
 
 ۱- اپلیکیشن دوربین را باز کنید.
۲- شاتر دوربین را روی کدهای QR تنظیم کنید. در صورت نیاز، روی کد مورد نظر ضربه بزنید تا فوکوس انجام شود.
۳- به همین سادگی کد QR شناسایی و اسکن می‌شود. به محض پایان یافتن عملیات، یک ناتیفیکیشن حاوی اطلاعات QR Code مورد نظر برای شما ارسال می‌شود. با ضربه بر روی آن، می‌توانید روندی که از این طریق در نظر گرفته شده (مانند باز شدن یک وبسایت یا کپی شدن یک لینک یا …) را دنبال کنید.
 
همانطور که مشاهده می‌کنید، اسکن کدهای QR در iOS 11 بسیار ساده است و به هیچ اپلیکیشن دیگری برای انجام این کار نیاز ندارید. یکی از بهترین کاربردهای این روش، اسکن کد QR درج شده بر روی روترهای وایرلس است. به این ترتیب بدون وارد کردن مشخصات می‌توانید به شبکه متصل شوید.
 
اولین نسخه از iOS 11 برای توسعه دهندگان عرضه شده است. این موضوع به برنامه نویسان اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های خود را به این نسخه آپدیت کرده و اپلیکیشن‌های خود را با آن سازگار نموده و ضمن آن، ایرادات سیستم عامل را به اپل گزارش دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373