لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان تعویض سیری با منشی صوتی گوگل در آیفون های ۲۰۱۷؟

امکان تعویض سیری با منشی صوتی گوگل در آیفون های ۲۰۱۷؟
یکی از ویژگی های اصلی اپل که تقریبا در تمام محصولات این شرکت قابل مشاهده است،‌ اختصاصی بودن سرویس ها و ویژگی های محصولات این شرکت بوده که در هیچ محصول دیگری پیدا نمی شود. همچنین در مقابل این موضوع امکان استفاده از برخی سرویس های متفرقه در محصولات اپل به صورت پیش فرض وجود ندارد. برای مثال،‌ سیری که دستیار صوتی هوشمند محصولات اپل است به صورت پیش فرض در این محصولات قرار گرفته و نمی توان آن را با مورد دیگری جایگزین کرد؛ در واقع در بهترین حالت می توان در کنار سیری از سرویس دیگری استفاده کرد. اما شایعات جدید به موارد تازه ای اشاره می کنند.
 
اگر یادتان باشد اپل در سیستم عامل های قدیمی خود یعنی iOS 5 و قدیمی تر از سرویس های گوگل یعنی یوتوب و مپس به طور پیش فرض استفاده می کرد. یعنی با روشن کردن آیفون و یا آیپد برای اولین بار با چنین برنامه هایی مواجه می شدید اما به مرور زمان این مورد کمرنگ تر شد و اپل از سرویس های انحصاری خود استفاده کرد. حالا گزارش های جدیدی حاکی از آن هستند که اپل و گوگل سعی دارند با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند قابلیت های تازه ای برای کاربران فراهم سازند. براساس این گزارش، اپل قصد دارد به کاربران آیفون های ۸ و ۷ اس و ۷ اس پلاس که محصولات ۲۰۱۷ این شرکت به حساب می آیند این امکان را بدهد تا کاربران بتوانند به جای سیری از دستیار صوتی هوشمند گوگل استفاده کنند. این یک مورد فوق العاده کم سابقه برای اپل است و دقیقا نمی دانیم که این موضوع صحت دارد یا خیر.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420