لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت: آیپد پرو یک کاپی کامل از سرفیس ما است

مایکروسافت: آیپد پرو یک کاپی کامل از سرفیس ما است
در دورانی که تبلت ها وسایلی کاملا ناشناخته و بی ارزش به حساب می آمدند اپل با معرفی اولین نسل از آیپد مفهوم این نوع دستگاه ها را برای همیشه به طور کلی تغییر داد. پس از آن شرکت های مختلفی وارد عرصه مشابه ای شدند که یکی از آن ها مایکروسافت بود. مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار از تبلت خود به نام سرفیس با ویندوز ۸ رونمایی کرد و تا به امروز شاهد مدل های مختلفی از این محصول بودیم. یکی از مزایای اصلی سرفیس ها، داشتن سیستم عامل ویندوز است و برای همین مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. حال که اپل آیپد پرو را با هدف جایگزینی کامپیوترها عرضه کرده است مایکروسافت در پاسخ به این محصول اپل اعلام کرده که این یک کپی کامل از سرفیس مایکروسافت است.
 
سرفیس پرو نسل پنج که جدیدترین تبلت مایکروسافت است از پردازنده جدید اینتل Core i5 و طول عمر باتری ۱۳.۵ ساعته استفاده می کند و مسلما سیستم عامل آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. برخلاف محصولات قبلی مایکروسافت این محصول را یک تبلت نمی داند بلکه آن را سبکی جدید از لپتاپ معرفی کرده است. علاوه بر این موضوع یکی از مدیران شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که به وضوح مشخص است که اپل درحال کپی برداری از ایده های ماست و آیپد پرو نمونه کاملی از این موضوع است. اپل در گذشته مخالف محصولات سرفیس بوده و آن ها را گیج کننده خوانده و حال خود آیپد پرو را به عنوان محصولی برای جایگزین کامپیوترهای شخصی می نامد. نظر شما درباره صحبت های وی چیست؟ آیا آیپد پرو یک کپی از سرفیس مایکروسافت است؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420