لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی تازه از جدیدترین آیفون ۸ اپل منتشر شد

اطلاعاتی تازه از جدیدترین آیفون ۸ اپل منتشر شد
همانطور که می دانید،‌ اپل درطی سه ماه آینده قرار است از جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود یعنی آیفون ۸ و البته دو آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس رونمایی کند. تا به اینجای کار اطلاعات تازه ای پیرامون این محصول منتشر شده است و دیگر تقریبا می‌دانیم که اپل قرار است از چه محصولاتی رونمایی کند. یکی از شایعاتی که بسیار زیاد درباره آیفون ۸ شنیده بودیم مربوط به حاشیه بسیار کم نمایشگر است که باعث می شد دکمه هومی در کار نباشد. حال در همین راستا اطلاعات تازه ای منتشر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
 
همانطور که گفتیم اپل قصد دارد در آیفون ۸ دکمه هوم را به کلی از بین ببرد و حاشیه نمایشگر را به حداقل ممکن برساند که در محصولات اپل چنین اقدامی سابقه نداشته است. حال گزارش منبع تازه و متعبری که امروز به دست ما رسیده نشان می دهد که نمایشگر آیفون ۸ کاملا بدون حاشیه نیست و در واقع یک نوار مشکی در پایین نمایشگر قرار خواهد گرفت و به اصطلاح Fuction Area نام خواهد گرفت. درست مشخص نیست که کاربرد این نوار چیست اما می توان تصور کرد که این نوار برای انجام اعمال دکمه هوم و سنسور اثر انگشت و شاید نواری مشابه تاچ بار مک بوک های اپل باشد. درنهایت اعلام شده است که رزولوشن نمایشگر آیفون ۸ برابر 1125 در 243 خواهد بود که کمی بیشتر از رزولوشن نمایشگر ۵.۵ اینچی و ۴.۷ اینچی سایر آیفون هاست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420