لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بستن اپلیکیشن‌ها از اپ سوییچر به مصرف باتری کمک نمی‌کند

بستن اپلیکیشن‌ها از اپ سوییچر به مصرف باتری کمک نمی‌کند
بسیاری افرادی که از آیفون یا آیپد استفاده می‌کنند، تصور دارند که بستن اپلیکیشن‌ها از اپ سوییچر باعث کاهش مصرف باتری می‌شود. اما این موضوع اصلا درست نیست و مسئولان اپل نیز به این مورد اقرار کرده‌اند.
 
سیستم عامل iOS به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام ارسال اپلیکیشن‌ها به بک‌گراند توسط کاربر، عملیات پردازشی روی آنها به صورت موقت پایان یافته و هیچ‌گونه تأثیری در مصرف باتری نخواهند داشت. اما برخی دارندگان محصولات اپل بر این باورند که بستن اجباری نرم‌افزارها از اپ سوییچر، تأثیر مستقیم بر روی باتری داشته و مصرف آن را کاهش می‌دهد. اما باید بگوییم که این کار، فشار بیشتری بر پردازنده و باتری دستگاه می‌آورد. زمانی که شما اپلیکیشنی را به اجبار می‌بندید، عملیات پردازشی روی آن از حافظه دستگاه حذف می‌شود و هنگامی که آن را مجددا اجرا می‌کنید، کلیه روند پردازشی از ابتدا روی آن صورت می‌گیرد و همین موضوع، فشار بیشتری بر باتری و پردازنده وارد می‌آورد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که هیچ‌گاه این کار را انجام ندهید و در صورتی که کار شما با اپلیکیشن به پایان رسیده است، تنها دکمه هوم را فشار دهید تا نرم‌افزار مورد نظر به بکگراند سیستم عامل ارسال شده و عملیات پردازشی روی آن به صورت موقت متوقف گردد. این حقیقت توسط آقای Craig Federighi مدیر ارشد بخش مهندسی نرم‌افزاری کمپانی اپل عنوان شده است.
 
اگر از محصولات بر پایه سیستم عامل iOS استفاده می‌کنید، از این پس این کار را انجام ندهید. چرا که هیچ گونه تأثیری در مصرف باتری نخواهد داشت و با انجام این کار، تنها فشار بیشتری بر دیوایس خود وارد می‌آورید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373