لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه در iOS 11 واچ فیس‌های شخصی بسازیم؟

چگونه در iOS 11 واچ فیس‌های شخصی بسازیم؟
در iOS 11 ساخت واچ فیس‌های اپل واچ بسیار آسان‌تر شده است. این قابلیت در قسمت Share به چشم می‌خورد. برای ساخت واچ فیس‌های شخصی،‌ مراحل زیر را طی کنید.
 
۱- یکی از تصاویری که مایل به ساخت واچ فیس از آن هستید را در اپلیکیشن Photos انتخاب نمایید. منوی Share را باز کنید. با آیکون جدیدی به نام Create Watch Face روبرو خواهید شد.
۲- حالا دو انتخاب دارید:
 
I- انتخاب عکس به عنوان واچ فیس اصلی
II- انتخاب عکس به عنوان واچ فیس Kaleidoscope
 
۳- بعد از انتخاب حالت، روی ADD ضربه بزنید. البته به یاد داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت، باید روی آخرین نسخه از سیستم عامل اپل واچ (watchOS 4) باشید.
۴- بعد از به پایان رسیدن عملیات، واچ فیس ساخته شده به اپل واچ منتقل می‌شود. بعد از ساخته شدن واچ فیس می‌توانید آن را روی اپل واچ یا در اپلیکیشن مخصوص این دیوایس روی آیفون شخصی‌سازی کرده و آیتم‌های بیشتری به آن اضافه نمایید.
 
 iOS 11 Kaleidoscope Apple Watch Face
 
در حالی که ساخت واچ فیس از داخل اپلیکیشن Photos به همین اندازه ساده است، شما از هر اپلیکیشنی که قادر به انتخاب تصویر باشید، می‌توانید این کار را انجام دهید. پس نیازی نیست که حتما عکس را در اپلیکیشن Photos ذخیره کنید.
 
پیشتر در iOS 10، کاربران قادر به انتخاب عکس برای پس زمینه واچ فیس‌ها بودند. اما این عکس‌ها صرفا محدود به آلبومی خاص بود. به این صورت که تصاویر دلخواه را باید به آلبومی انتقال می‌دادید و سپس از طریق سوایپ کردن به سمت چپ یا راست، بین عکس‌های قرار گرفته در آلبوم جابجا می‌شدید. اما حالا دیگر نیازی به این کار نیست و از هر تصویری که داخل هر اپلیکیشنی وجود داشته باشد، می‌توانید یک واچ فیس جدید درست کرده و استفاده نمایید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420