لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی به صورت کامل آشنا شوید

با آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی به صورت کامل آشنا شوید
با آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی جدید اپل، دیگر فرقی در کاری که قصد انجام آن را دارید، وجود ندارد. این دیوایس قابلیت انجام تمامی امور روزانه را داراست. در کنار سادگی استفاده از آیپد پرو جدید، قدرت این دستگاه از بسیاری دستگاه‌های رومیزی و لپتاپ‌ها بیشتر است. صفحه نمایش جدید رتینا، همانقدر که زیبا و فوق‌العاده است، به همان نسبت نیز کاربر را به خود جذب می‌کند تا کارهایش را با آن انجام دهد. آیپد پرو با بهره‌گیری از پیشرفته ترین سیستم عامل موبایل؛ iOS، تمامی چیزهایی که از یک دیوایس انتظار دارید را در اختیار شما می‌گذارد.
 
display
 
پیشرفته‌ترین صفحه نمایش
 
آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی، بهترین تجربه مولتی تاچ روی دیوایس را در اختیار کاربر می‌گذارد. صفحه نمایش رتینای بازطراحی شده، استاندارد جدیدی را در محصولات آینده اپل به وجود آورده است. چرا که نه تنها روشن‌تر و دارای انعکاس کمتری است، بلکه سرعت واکنش آن به لمس بسیار افزایش پیدا کرده است. تفاوتی ندارد که شما در حال اسکرول روی صفحات وب باشید یا در حال بازی، تمامی اتفاقات نمایش داده روی صفحه نمایش بسیار سریع، نرم و لذت بخش روی می‌دهند.
 
multitasking
 
مولتی تسکینگ فوق‌العاده
 
داک جدید در نظر گرفته شده در iOS 11 برای آیپد، به شما اجازه می‌دهد تا کارهای روزمره خود را به سرعت انجام دهید. زمانی که از قابلیت‌های Split View یا Slide Over استفاده می‌کنید، هر دو اپلیکیشن با یکدیگر در تعامل بوده و می‌توانید به صورت همزمان روی آنها کار کنید. به این ترتیب شما می‌توانید در حین طراحی صفحات وب، عکس‌‌های مورد نیاز را در اپلیکیشن فتوشاپ ادیت کنید یا برای رفتن به مسافرت، در اپلیکیشن تقویم به دنبال روز مناسب بگردید. آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی در کنار iOS 11، تمام چیزی است که شما برای انجام کارهای روزمره خود به آن نیاز دارید.
 
power
 
آیپد پرو جدید، قدرتمندتر از لپتاپ های امروزی
 
 پردازنده شش هسته‌ای A10X Fusion با معماری ۶۴ بیت، قدرت قابل ملاحظه‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد. به این ترتیب شما می‌توانید در حال حرکت، به ویرایش فیلم‌های 4K بپردازید، یک مدل سه‌بعدی غول‌آسا را رندر کنید یا اسناد خود را سازمان‌دهی نمایید. تمامی این کارها، روی دیوایسی انجام‌پذیر است که باتری آن، یک روز کامل را دوام می‌آورد.
 
pencil
 
Apple Pencil، تیزتر و سریع‌تر از گذشته
 
نرخ رفرش صفحه نمایش آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی باعث شده تا اپل پنسل بسیار سریع‌تر و روان‌تر از گذشته به دستورات کاربر واکنش نشان دهد. هیچ یک از قلم‌های دیجیتالی حال حاضر موجود در بازار، از چنین سرعتی برخوردار نیستند.
 
ios11 gallery
 
iOS 11 باعث شده تا Apple Pencil کابردی‌تر شود
 
با ضربه زدن توسط اپل پنسل بر صفحه نمایش لاک شده آیپد پرو، اپلیکیشن Notes به صورت خودکار باز می‌شود و می‌توانید به یادداشت‌برداری بپردازید.
فایل‌های PDF یا اسناد دیگر را به راحتی امضا کنید یا نکات مهم را روی آنها یادداشت کنید.
با این گجت می‌توانید در اپلیکیشن‌های Notes یا Mail روی اسناد یا صفحات دیگر نقاشی بکشید.
نوشته‌هایی که با دست خط خود می‌نویسید، توسط سیستم عامل قابل تشخیص است و در نتایج جستجو، به نمایش در‌می‌آیند.
 
apps
 
iOS 11 روح تازه‌ای به آیپد بخشیده است
 
سیستم عامل آی او اس 11، آیپد را کاملا زنده کرده است. قابلیت‌های جدید باعث شده تا نحوه استفاده کاربران از این تبلت تا حدودی تغییر پیدا کند. به این ترتیب، تجربه کار با آیپد بسیار لذت‌بخش‌تر شده و کاربر احساس قدرت و شخصیت بیشتری می‌کند.
 
داک جدید
 
داک جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا آیکون‌های بیشتری را به آن اضافه و هر زمان که اراده کند، از آن استفاده نماید. چرا که داک جدید در تمامی صفحات و در هر شرایطی در دسترس است.
 
Files
 
اپلیکیشن Files
 
نرم‌افزار Files به شما اجازه می‌دهد تا تمامی فایل‌ها و اسناد خود را در یک محل جمع‌آوری کنید.
 
امکان درگ و دراپ
 
سرانجام قابلیت درگ و دراپ به آیپد وارد شد و از این پس می‌توانید فایل‌های خود را بین نرم‌افزارهای مختلف به آسانی انتقال دهید.
 
App Switcher
 
اپ سوییچر بازطراحی شده به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی بین اپلیکیشن‌های بازشده سوییچ کنید. این قابلیت همچنین امکان شناسایی مولتی تسک‌ها را نیز داراست.
 
iPad Pro Colors
 
طراحی
 
با وجود اینکه آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی از پردازنده فوق‌العاده، صفحه نمایش بی‌نظیر رتینا، دو دوربین و باتری قدرتمند بهره‌مند است، اما بسیار نازک و سبک طراحی شده است. به این ترتیب، می‌توانید آن را در هر جایی که مد نظرتان هست، همراه خود ببرید. این تبلت جدید تنها ۶.۱ میلیمتر ضخامت و ۴۵۰ گرم وزن را داراست.
 
design
 
آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی به همان دوربین‌هایی مجهز است که آیفون ۷ بود. لرزشگیر اپتیکال تصویر و دریچه دیافراگم f/1.8 باعث شده تا این تبلت توانایی ثبت تصاویر زیبایی را داشته باشد. دوربین پشت دیوایس اشاره شده ۱۲ و دوربین جلو آن ۷ مگاپیکسل است.
 
کیبورد هوشمند
 
زمانی که به کیبورد نیاز داشتید، به راحتی آن را برگردانید و استفاده نمایید. وزن این کیبورد نیز زیاد نیست و در مواقع عدم استفاده، نقش محافظ دستگاه را بر عهده دارد.
 
continuity
 
هماهنگی فوق‌العاده آیفون و آیپد
 
شما می‌توانید به دلیل یکپارچه‌سازی سیستم عامل iOS روی آیفون و آیپد، کارهای خود را روی هر دو دیوایس انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید یک ایمیل را روی آیفون شروع و سپس ادامه آن را روی آیپد انجام دهید. یک متن، تصویر یا کلیپ را روی آیفون کپی و روی آیپد Paste نمایید. همچنین از ایردراپ می‌توانید برای انتقال فایل بین دو دستگاه استفاده کنید. آیفون و آیپد نه تنها با یکدیگر، بلکه با سیستم عامل مک و اپل واچ نیز سازگاری بالایی دارند.
 
accessories copy
 
لوازم جانبی
 
از لوازم جانبی طراحی شده برای آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی به منظور محافظت و استفاده هرچه بیشتر از این دستگاه استفاده نمایید. برای خرید لوازم جانبی، می‌توانید به فروشگاه آنلاین NIC مراجعه کنید.
 
در انتها و در صورت نیاز می‌توانید بررسی تخصصی iOS 11 و امکانات آن را در این مطلب مطالعه نمایید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت