لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با آیمک پرو به صورت کامل آشنا شوید

با آیمک پرو به صورت کامل آشنا شوید
 آیمک دستگاهی است که معمولا افرادی که کارهای حرفه‌ای انجام می‌دهند، به سراغ آن می‌روند. این دسته از کاربران،‌ درخواست یک آیمک فوق‌العاده قدرتمند را با مسئولان اپل در میان گذاشته بودند و نتیجه آن، چیزی است که در کنفرانس WWDC 2017 معرفی شد. آیمک پرو، دستگاهی است که با پردازنده، گرافیک، حافظه و رم قدرتمند و به‌روز طراحی و ساخته شده است و تمامی این تغییرات، در حالتی اعمال گردیده که حتی یک میلیمتر به ضخامت آن افزوده نشده است. به این ترتیب تمامی اشخاص شامل موزیسین‌ها، انیماتورها، گرافیست‌ها و فیلم سازها می‌توانند به راحتی کارهای خود را بدون هیچ‌گونه نقصی انجام دهند. مسئولان اپل، نام اختصاری آیمک را دستگاهی که در خواب هم آن را نمی‌دید، در نظر گرفته‌اند.
 
intro
 
۱۸ هسته درون آیمک. نه این یک رویا نیست!
 
آیمک هشت هسته‌ای، یک دستگاه فوق‌العاده است. اما آیمک پرو با ۱۸ هسته، چیز دیگری است که نمی‌توان از آن گذشت. با امکان Turbo Boost تا ۴.۵ گیگاهرتز، آیمک پرو قادر است تا فعالیت‌های خود را به صورت کاملا حساب شده بین هسته‌ها تقسیم نماید و حداکثر سرعت و دقت در این روند را به کاربر هدیه دهد. پس فرقی نمی‌کند که شما مشغول رندر کردن فایل، ادیت فیلم 4K، ساخت افکت‌های زنده موسیقی یا برنامه‌نویسی اپلیکیشن خود باشید. تمامی این فعالیت‌ها با سرعت برق و باد انجام می‌شوند و هیچ‌گونه افت فریم و کندی در سیستم را شاهد نخواهید بود.
 
processor break large
 
قصد شبیه‌سازی سیستم Particle را دارید؟ یک کار مبتدیانه!
 
ایجاد افکت دود، باران شدید، حالت باد در یک چمنزار بزرگ و … با کمک ۱۸ هسته قرار گرفته درون آیمک پرو، رندر شدن تمامی افکت‌ها، چه در حالت دو بعدی یا سه بعدی، ساکن یا متحرک، به آسانی امکان پذیر است.
 
graphics large
 
گرافیک فوق‌العاده، زیبایی بی‌نظیر در پشت پرده آیمک پرو
 
تا به حال وقتی صحبت از گرافیک فوق‌العاده در سیستم‌های کامپیوتری می‌شد، همه انتظار تصاویر بی‌نظیر و طبیعی داشتند که تا به حال سیستمی با این مشخصات طراحی نشده بود. اما آیمک پرو آمده است تا نام خود را به عنوان اولین گزینه در این بخش به ثبت رساند. کارت گرافیک Radeon Pro Vega قرار گرفته در این دستگاه، دست کم سرعتی معادل سه برابر آیمک‌ نسل قبل را داراست و از لحاظ قدرت نیز، معادل دو کارت گرافیک مستقل است. تمامی این تعریف‌ها و تفاسیر نشان دهنده این است که در هنگام استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی، هیچ‌گونه افت فریمی را شاهد نخواهیم بود، افراد فعال در زمینه کارهای سه‌بعدی نیز می‌توانند به صورت زنده (Real-Time 3D Rendering) به رندر کارهای خود بپردازند، افکت‌های تصویری به صورت کاملا واقعی به اجرا درمی‌آیند و علاقمندان به بازی، حداکثر لذت را با این دستگاه تجربه خواهند کرد.
 
thermal
 
رم بیشتر برای کارهای سنگین‌تر
 
آیمک پرو گنجایش قرارگیری حداکثر ۱۲۸ گیگابایت رم را داراست و به این ترتیب، می‌توانید اجسام سه‌بعدی را بدون هیچ‌گونه توجه به ابعاد آنها طراحی، مدلسازی و رندر کنید. همچنین می‌توانید بدون ذره‌ای افت سرعت، چند نرم‌افزار را به صورت باز شده در کنار یکدیگر استفاده کنید.
 
storage
 
پشتیبانی از حافظه سخت‌افزاری تا ۴ ترابایت
 
حافظه آیمک پرو با گنجایش حداکثر ۴ ترابایت (SSD)، به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون توجه به سایز و حجم فایل‌ها، به راحتی روی فیلم‌های 4K کار کنید. سرعت خواندن حافظه این دستگاه ۳ گیگابایت بر ثانیه است و به این ترتیب، بارگذاری فایل‌های حجیم در کسری از ثانیه انجام می‌گردد و ممکن است شما با یک پلک زدن، روند باز شدن اپلیکیشن یا فایل‌ها را از دست بدهید.
 
connectivity
 
پورت‌هایی با سرعت بیشتر برای افراد حرفه‌ای
 
همانطور که انتظار دارید، آیمک پرو به پورت‌هایی سریع مجهز شده است. برای مدل‌های پایه، چهار پورت thunderbolt 3 در نظر گرفته شده است که در این حالت، شما می‌توانید دو مانیتور 5K را به صورت همزمان به این دستگاه متصل نمایید و عملیات انتقال فایل نیز با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه انجام می‌شود. اما چیزی که ممکن است انتظار آن را نداشته باشید، پورت 10GB Ethernet است. به این ترتیب، به اشتراک گذاری فایل بین سیستم‌ها یا کار بر روی شبکه با سرعتی معادل ده برابر نسبت به نسل قبل امکان‌پذیر است.
 
connectivity combined break large
 
کارهای خود را روی چند صفحه نمایش به صورت همزمان پیگیری کنید
 
با اتصال دو صفحه نمایش 5K به آیمک پرو خود، یک سیستم حرفه‌ای راه‌اندازی کنید و کارهای خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید. با این کار، ۴۴ میلیون پیکسل در برابر چشمان شما قرار می‌گیرد.
 
display large
 
صفحه نمایش رتینا 5K، نفس‌های خود را در سینه حبس کنید!
 
مطمئنا نیازی به گفتن نیست که آیمک‌ها، دارای صفحه نمایش بی‌نظیری هستند. پس آیمک پرو شما را ناامید نخواهد کرد. نمایشگر ۲۷ اینچ این دستگاه با ۱۴.۷ میلیون پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیت، شما را حیرت‌زده خواهد کرد. به این ترتیب، تصاویر و رنگ‌هایی زنده را مشاهده خواهید کرد که شباهت بسیار زیادی به دنیای واقعی دارند.
 
thermal
 
سیستم تنظیم دمای پیشرفته
 
عملیات پردازشی سنگین نیازمند قدرت است و قدرت نیز گرما را به وجود می‌آورد. برای حل این مشکل، طراحان اپل سیستم تنظیم دمای آیمک پرو را از ابتدا طراحی کرده‌اند و با وجود دو دمنده هوا، هیچگونه اثری از گرما درون قطعات سخت‌افزاری باقی نمی‌ماند. حاصل این امر، ۷۵ درصد جریان هوای بیشتر و ۸۰ درصد تولید گرمای کمتر است.
 
audio state 2
 
اسپیکر‌های جدید، تولید کننده صدایی بی‌نظیر
 
 آیمک پرو همان‌گونه که چشم‌نواز است، گوش‌نواز نیز هست. اسپیکر‌های استریو در نظر گرفته شده برای این محصول، صدایی با کیفیت و بی‌نظیر را تولید می‌کنند که مطمئنا شما را هیجان‌زده می‌کند. به این ترتیب، کلیه صداهای خروجی از این دستگاه، دقیقا مطابق چیزی است که در دنیای واقعی آن را می‌شنوید.
 
accessories
 
لوازم جانبی، کاملا متناسب با آیمک پرو
 
همانطور که می‌دانید، آیمک پرو با رنگ Space Gray عرضه می‌شود و لوازم جانبی این محصول نیز مطابق با آن طراحی و تولید شده‌اند. کیبورد جادویی آیمک پرو به همراه اعداد (Numeric) ساخته شده است و این محصول در هنگام فروش، به همراه مجیک موس و یا مجیک ترک‌پد (به دلخواه کاربر) عرضه می‌گردد.
 
iMac Pro Dimensions
 
ابعاد و وزن آیمک پرو
 
آیمک جدید اپل با ابعاد ۵۱.۶ × ۶۵ سانتیمتر، وزن ۹.۷ کیلوگرم و رنگ Space Gray طراحی شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420