لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با ویژگی‌های iOS 11 به صورت کامل آشنا شوید

با ویژگی‌های iOS 11 به صورت کامل آشنا شوید
آی او اس 11 استاندارد جدیدی را در زمینه سیستم عامل‌ها به وجود آورد که باعث می‌شود آن را پیشرفته‌تر از پیش بدانیم. این موضوع باعث می‌شود تا آیفون بهتر از گذشته به نظر برسد و آیپد نیز کاربردی‌تر از پیش شود. همچنین iOS 11 باعث شده تا واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز برای اولین بار پای به دیوایس‌های اپل بگذارند. با وجود این سیستم عامل، آیفون و آیپد را می‌توان قدرتمندترین، شخصی‌ترین و هوشمندترین دیوایس‌هایی دانست که تا به حال دیده‌اید.
iPad Features
آیپدی قدرتمند و کاربردی‌تر
آیپد اپل تا به حال از قدرت زیادی در زمینه کسب و کار، بازی و آموزش برخوردار بود. حالا با وجود iOS 11، توانایی‌های این دیوایس بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. قابلیت‌های جدیدی که به آیپد اضافه شده است، باعث شده تا تبلت اپل با سرعت و دقت زیادی به انجام امروز روزانه کاربران بپردازد و تجربه متفاوتی را به آنها اهدا نماید.
Files
Files
فایل‌های شما هرجا که باشند، در یک مکان جمع می‌شوند
اپلیکیشن Files که در iOS 11 وارد شده و کاملا جدید است، کلیه فایل‌های شما را در یک محل جمع‌آوری می‌کند. شما می‌توانید به راحتی این فایل‌ها را باز کنید، ویرایش کنید، میان آنها جستجو کنید و به این ترتیب، آنها را سامان‌دهی نمایید. شایان ذکر است که تنها فایل‌های روی دستگاه به شما نمایش داده نمی‌شود. بلکه از طریق سیستم ابری، فایل‌هایی که مشغول به کار روی آنها توسط دیوایس‌های دیگر بودید نیز در این اپلیکیشن جای خواهند گرفت. 
داک جدید، پرقدرت و کاربردی تر از پیش
داک جدید بر روی آیپد، باعث می‌شود تا کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. حالا این داک در تمامی صفحه ها، حتی در حال کار با اپلیکیشن‌ها نیز در دسترس است. تنها کافی است که انگشت خود را از پایین صفحه به آرامی بالا بکشید و به راحتی بین اپ‌ها سوییچ کنید. همچنین می‌توانید تعداد زیادی از آیکون اپلیکیشن‌ها را در این قسمت قرار دهید. قسمتی در انتهای سمت راست آن در نظر گرفته شده که کاملا هوشمندانه عمل می‌کند. چرا که می‌تواند اپلیکیشن‌های مورد نیاز (به عنوان مثلا اپلیکیشنی که تازه آن را باز کرده‌اید یا موردی که روی دیوایس دیگر مشغول به کار با آن بودید) را به شما پیشنهاد دهد.
Multitasking
مولتی تسکینگ پیشرفته‌تر
در iOS 11 عملیات مولتی تسکینگ بسیار لذت‌بخش‌تر شده است. شما می‌توانید دو اپلیکیشن را به صورت همزمان باز کنید و روی آنها کار کنید که این امر در دو حالت Slide Over و Split View قابل انجام است. در حالت Slide Over، اپلیکیشن دوم روی نرم‌افزار اول قرار می‌گیرد و می‌توانید روی هر کدام به صورت مستقل کار کنید. اما در حالت Split View صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم می‌شود و می‌توانید به صورت همزمان روی دو اپلیکیشن باز شده کار کنید.
DragDrop
درگ و دراپ آسان بین اپلیکیشن‌ها
در نهایت قابلیت درگ و دراپ به آیپد پای گذاشت و حالا شما می‌توانید انواع و اقسام فایل‌ها شامل متن، تصویر، فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف و کلیپ‌ها را از یک اپلیکیشن به دیگری انتقال دهید. از آنجایی که این قابلیت برای صفحه نمایش بزرگ آیپد طراحی شده است، انجام آن بسیار ساده و راحت است. تنها کافی است انگشت خود را روی یک فایل نگه داشته و آن را به پنجره مقابل بکشید. به همین راحتی.
Apple Pencil
جادویی به نام Apple Pencil
iOS 11 باعث می‌شود تا اپل پنسل بسیار قدرتمندتر و کاربردی‌تر از پیش به نظر برسد. شما می‌توانید روی فایل‌های PDF، تصاویر و اسناد خود به راحتی یادداشت‌های مورد نیاز را اضافه کنید و سپس آن را با دیگران به اشتراک بگذارید یا در دیوایس ذخیره کنید. به وسیله Apple Pencil می‌توانید در هر جایی که اراده کنید، یادداشت یا متنی را با دست خط خود اضافه نمایید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز، اسناد را به کمک این ابزار امضا کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شخص مورد نظر ارسال نمایید.
Quick Type
کیبورد QuickType، تایپی راحت و سریع
اعداد، حروف و نشانه‌ها حالا در یک صفحه قابل مشاهده است و دیگر نیازی به تعویض کیبورد نیست. تنها کافی است که انگشت خود را روی دکمه‌های کیبورد از بالا به پایین بیاورید تا اعداد و علامت‌ها به جای حروف انگلیسی تایپ شوند.
AR
واقعیت افزوده
iOS 11 با معرفی ARKit، واقعیت افزوده را برای اولین بار به آیفون و آیپد آورده است. به این ترتیب شما می‌توانید اشیاء و لوازم مختلف را به دنیای واقعی خود بیاورید و با آنها به صورت مجازی زندگی کنید.
image large
آیفون و آیپد، کاربردی‌تر از قبل خواهند بود
 iOS 11 باعث می‌شود تا آیفون و آیپد هوشمندتر از قبل شوند و از شما آموزش ببینند. در بسیاری از مواقع، کارهایی را انجام می‌‌دهند که حتی شما درخواستی در این مورد از دیوایس نکرده‌اید.
Apple Pay
Apple Pay، پرداخت و انتقال آسان وجه
عملیات پرداخت و انتقال وجه در iOS 11 توسط Apple Pay بسیار راحت شده است. حالا شما می‌توانید به آسانی و در طول مکالمات از طریق سرویس iMessage، برای دوستان خود پول واریز کنید. (این سرویس در ایران کاربرد ندارد)
Live
تصاویر Live، زنده‌تر از گذشته
تصاویر Live در iOS 11 زنده‌تر از قبل به نظر خواهند رسید. چرا که می‌توانید آنها را به راحتی ادیت کنید و فایل‌های لوپ بسازید.
Photos
اپلیکیشن Camera بیشتر شما را جذب خواهد کرد
با فیلترهای جدیدی که برای اپلیکیشن Camera در نظر گرفته شده است،‌ کاربران بیش از پیش به عکاسی علاقمند خواهند شد. عکس‌های Portrait نیز از جلوه بیشتری برخوردار هستند. با بهبودهای نرم افزاری که در قسمت عکاسی صورت گرفته است، پوست اشخاص طبیعی‌تر از گذشته به نظر می‌رسد و با تکنولوژی جدید، عکس‌ها با کیفیت گذشته، اما با حجمی معادل نصف آن ثبت می‌شوند.
AppStore copy
اپ استوری کاملا جدید
اپلیکیشن اپ استور حالا با ظاهری جدید پای به iOS 11 گذاشته است. بازی‌ها و برنامه‌ها حالا دارای یک تب جداگانه هستند و می‌توانید به آسانی به جستجوی گزینه دلخواه خود بگردید. اپ استور را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات iOS 11 دانست.
iMsg Apps
Messages با کمی تفاوت
استیکر‌، اموجی و بازی‌ها را می‌توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و تعامل با دیگران در iOS 11 به همین راحتی امکان‌پذیر است.
Siri
Siri هوشمندتر از قبل
iOS 11 باعث شده تا دستیار هوشمند اپل، بیش از پیش به کمک کاربران بیاید. به وسیله آموزش ماشینی و هوشمند، سیری روز به روز کاربردی‌تر می‌شود.
به عنوان مثال در زمینه ترجمه، می‌توانید از سیری درخواست کنید تا عبارتی را از انگلیسی به زبانی دیگر ترجمه کند. 
AirPlay2
AirPlay 2، کنترل منزل به روشی جدید
به وسیله نسخه دوم AirPlay می‌توانید سیستم صوتی داخل منزل خود را دقیق‌تر از گذشته کنترل کنید. شما می‌توانید موزیکی را به صورت همزمان در اتاق خواب و آشپزخانه پخش کنید و صدای آنها را نیز جداگانه کنترل کنترل نمایید.
Control Center
 
کنترل سنتر شخصی‌تر می‌شود
کنترل سنتر در iOS 11 دچار بازطراحی شده و به شما اجازه می‌دهد تا آن را به صورت دلخواه خود شخصی‌سازی کنید. با 3D Touch روی گزینه‌های مختلف می‌توانید به موارد بیشتری دسترسی داشته باشید.
LockScreen
تمامی نوتیفیکیشن‌ها در لاک اسکرین جمع‌آوری می‌شوند
لاک اسکرین در iOS 11 از قدرت بیشتری برخوردار است. برای دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها، فقط کافی است که انگشت خود را از بالا به سمت پایین بکشید.
DoNotDisturb
قابلیت Do No Disturb را در هنگام رانندگی نیز فعال نمایید
در iOS 11 آیفون توانایی تشخیص رانندگی کردن را دارد و به این ترتیب، تماس‌ها و پیامک‌ها بر روی صفحه نمایش نشان نمی‌شود و به اشخاصی که در این حین با شما تماس بگیرند، به صورت خودکار پیامکی حاوی این متن که شما در حال رانندگی هستید ارسال می‌شود.
Keyboard
با یک دست تایپ کنید
در حال حمل یک فنجان چای با یک دست هستید؟ به راحتی می‌توانید با دست دیگر خود تایپ کنید. چرا که iOS 11 به شما این امکان را می‌دهد تا کیبورد را برای تایپ با یک دست آماده کنید.
Setup
تنظیم اتوماتیک آیفون
زمانی که یک آیفون جدید بخرید، می‌توانید با قرار دادن آن در کنار آیفون قدیم، تمامی اطلاعات (شامل تنظیمات، مشخصات، پسوردها و …) را به راحتی به دیوایس جدید خود انتفال دهید.
 
در نهایت باید بگوییم که دیوایس‌های زیر با iOS 11 هماهنگ بوده و قابلیت نصب را دارا هستند.
 
iOS 11 Compatible Devices

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373