لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با اسپیکر HomePod به صورت کامل آشنا شوید

با اسپیکر HomePod به صورت کامل آشنا شوید
HomePod نام اسپیکر جدید اپل است که در کنفرانس WWDC 2017 معرفی شد. این گجت هوشمند توانایی تشخیص فضای منزل شما را دارد و بر اساس آن، اقدام به پخش موزیک می‌نماید. همچنین به کمک استفاده از سرویس اپل موزیک، به گنجینه بزرگی از موسیقی روز دنیا دسترسی خواهید داشت. به کمک دستیار هوشمند اپل؛ سیری، نیز می‌توانید تمامی امور این اسپیکر را کنترل کنید. سیری صدای شما را، حتی در هنگام پخش موزیک می‌شنود و دستورات را به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.
HomePod 5
طراحی زیبا و فوق العاده محصول
طراحان و کارشناسان اپل با بررسی و تحقیقات خود، راه جدیدی برای پخش موزیک در منازل کاربران را کشف کرده‌اند. HomePod با ترکیب تکنولوژی انحصاری صوتی اپل و نرم‌افزار پیشرفته، قادر است تا موزیکی با نهایت کیفیت را برای شما پخش نماید. به این ترتیب، هیچ‌گونه تفاوتی در فضایی که موزیک پخش می‌شود، وجود ندارد. چرا که در هر شرایطی، این عمل با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. هوم پاد در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود که از هر زاویه‌ای زیبا به نظر می‌رسد. با داشتن ارتفاع ۷ اینچی (معادل ۱۷ سانتیمتر)، این محصول در هر جایی که اراده کنید جای می‌گیرد.
۷ توییتر، به وجود آورنده صدایی فراگیر از تمامی زوایا
HomePod با بهره‌گیری از ۷ توییترکه تمرکز بالایی بر صدای پخش شده دارند، قادر است تا صدایی ۳۶۰ درجه را برای شما پخش نماید و به این ترتیب، تفاوتی در محل نشستن شما وجود ندارد. با این تفاسیر، توییترها اقدام به تولید صدایی بی‌نظیر می‌کنند.
چیپ A8
پردازنده پرقدرت A8 که در این گجت تعبیه شده است، مغز متفکر آن به حساب می‌آید. این چیپ به HomePod کمک می‌کند تا تفکیک صدای فوق‌العاده‌ای را به کاربر تقدیم کند. همچنین این پردازنده به محصول جدید اپل کمک می‌کند تا صدای کاربر را از میان موزیک در حال پخش، حتی با صدای بلند تشخیص داده و به دستور او عمل نماید. به این ترتیب، صدایی بی‌نظیر را خواهید شنید.
هوشمند، در هر جا و هر مکان
HomePod اپل بسیار هوشمند طراحی شده است و قابلیت تشخیص فضای اطراف خود را دارد. حتی اگر دو هوم پاد را در کنار یکدیگر قرار دهید، یکدیگر را شناسایی می‌کنند و قابلیت تفکیک صدا را به این ترتیب ایجاد می‌کنند. با وجود ۶ میکروفونی که روی دستگاه تعبیه شده است، نیاز نیست که حتما نزدیک و روبروی گجت بایستید. از هر قسمت که مایل هستید، دستور مورد نیاز خود را به سیری اعلام کنید و مطمئن باشید که در سریع ترین زمان ممکن اجرا می‌شود.
همچنین زمانی که دو HomePod را در اتاق‌های جداگانه قرار دهید نیز یکدیگر را شناسایی می‌کنند و شما نیز می‌توانید هر دو را به وسیله AirPlay 2 به صورت همزمان کنترل کنید.
ارتباط با سیری از طریق HomePod به صورت کاملا امن انجام می‌پذیرد. به این صورت که صدای شما با یک ID ناشناس برای سیری ارسال می‌شود و به این ترتیب، هیچکس (حتی تیم امنیتی اپل) نیز قادر به شناسایی و شنود صدای شما نخواهند بود.
HomePod 4
دسترسی به گنجینه موزیک‌ها
HomePod با بهره‌گیری از سرویس اپل موزیک، دسترسی کاملی به تمامی موزیک‌ها دارد و با استفاده از سیری، می‌توانید درخواست کنید تا هر موزیک دلخواهی برای شما پخش شود. به این ترتیب، گنجینه عظیمی از موزیک‌های روز دنیا در اختیار شما خواهد بود و با شنیدن آنها، تنها یک دستور صوتی فاصله خواهید داشت.
۴۰ میلیون موزیک، در منزل شما
با سرویس اپل موزیک، تمامی موزیک‌ها از دو میلیون هنرمند جهانی در دسترس شما خواهند بود. سیری به شما کمک می‌کند تا خواننده یا موزیک دلخواه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن جستجو و پخش کنید.
سلیقه موسیقایی شما در حافظه دستگاه می‌ماند
با استفاده از موزیک‌هایی که درخواست پخش آنها را می‌دهید، سیری میزان علاقه شما به ژانرهای مختلف را می‌سنجد و در صورت نیاز، اقدام به پخش موزیک‌هایی با سبک دلخواه شما می‌کند. این لیست‌ها که به مرور زمان به‌روز می‌شوند، روی تمامی دستگاه‌ها نیز سینک می‌شوند و به این ترتیب، دیگر مهم نیست که گوش دادن به موزیک را روی کدام دیوایس شروع کنید.
HomePod 2
حساس به لمس
قسمت بالایی HomePod به لمس کاربر حساس است. به این ترتیب می‌توانید موزیک در حال پخش را متوقف یا مجددا پخش کنید یا صدای آن را تنظیم نمایید. همچنین در هنگام پخش موزیک، از تصویری که در این قسمت نمایش داده می‌شود می‌توانید به این موضوع پی ببرید.
منبعی برای کنترل وسایل منزل
HomePod تنها قادر به پخش موزیک نیست. بلکه می‌توانید تمامی وسایل منزل که به سیستم هوشمند متصل هستند را تحت کنترل خود درآورید. تمامی این کارها تنها با صدای کاربر انجام پذیر خواهد بود.
به تمامی سوال‌های شما پاسخ داده می‌شود
از آنجایی که این گجت به سیری مجهز است، تمامی سوالات کاربر در مورد آب و هوا، وضعیت ترافیک، ترجمه متون، اخبار، ورزش و سایر مسائل به آسانی پاسخ داده می‌شود. به این ترتیب زمانی که در منزل نشسته‌اید، می‌توانید تمامی امور اطراف خود را کنترل کنید و از همه چیز باخبر شوید.
کنترل اجزای منزل
تنها با گفتن عبارت Hey Siri, turn on the lights می‌توانید از این دستیار هوشمند انتظار داشته باشید تا چراغ‌های منزل را روشن کند. کلیه لوازم منزل که از HomeKit اپل پشتیبانی می‌کنند، در این طرح شرکت داده می‌شوند و قابلیت کنترل توسط کاربر را دارا هستند. از دوربین‌های امنیتی گرفته تا درب پارکینگ و یا سیستم تهویه. کافی است تا لوازم منزل را به اپلیکیشن Home اضافه کنید و سپس به راحتی آنها را توسط دستورات صوتی خود کنترل نمایید.
HomePod Dimensions
ابعاد، وزن و قیمت HomePod
گجت هوشمند جدید اپل دارای ابعاد ۱۴۲ × ۱۷۲ میلیمتر و وزنی معادل ۲.۵ کیلوگرم است و همانطور که گفته شد، در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۳۴۹ دلار بوده و از اواخر سال ۲۰۱۷ برای فروش قرار خواهد گرفت.
HomePod Colors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373