لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری جدید از آیفون 8 منتشر شد

تصویری جدید از آیفون 8 منتشر شد
تنها چهارماه تا رونمایی از آیفون 8 اپل باقی مانده است؛ تلفن هوشمندی که انتظار می‌رود به لطف تغییرات فوق العاده اش فروش بالایی کسب کرده و لقب یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند سال 2017 را به دست آورد. همانطور که می‌دانید، یکی از مهمترین تغییراتی که به طور حتمی در آیفون 8 خواهیم دید، طراحی تازه این دستگاه خواهد بود که حس و حالی تازه به آیفون‌های اپل بعد از گذشت چند سال می‌دهد. حال تصاویری جدید از این محصول منتشر شده است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.
 
تصویری جدید از آیفون 8 منتشر شد
 
طبیعتا این تصاویر مربوط به تلفن هوشمند واقعی ما یعنی آیفون 8 نیست و صرفا تصاویری از ماکت‌های این دستگاه هستند، اما حتی با این وجود، موارد عجیبی در این تصاویر به چشم می‌خورند. مورد اول، استفاده از بدنه فلزی در این محصول است که کاملا برخلاف موردی است که پیش از این شنیده بودیم. دوربین عمودی نیز به قوت خود باقیست اما جایگاه فلاش LED متفاوت تر از چیزی است که در تصاویر قبلی دیده بودیم و سنسور اثر انگشت در پشت نیز اصلا موردی نیست که می‌خواهیم ببینیم. حاشیه نمایشگر در این تصاویر کم است اما انتظار می‌رود که گوشه‌های نمایشگر مانند الجی جی 6 به صورت منحنی بوده و سنسورها نیز در زیر نمایشگر قرار بگیرد. درکل به نظر ما، این طرح از آیفون 8 چندان دقیق نیست اما به هرحال جزئیات تازه ای در اختیارمان قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373