لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

منتظر عرضه 5 تا 6 میلیون نسخه آیپد پرو 10.5 اینچی باشید

منتظر عرضه 5 تا 6 میلیون نسخه آیپد پرو 10.5 اینچی باشید
وضعیت بازار تبلت‌های اپل باوجود فروش بالاتر نسبت به سایر محصولات بازار چندان جالب نیست؛ به لطف وجود لپتاپ‌های سبک و تلفن‌های هوشمند بزرگ و البته بدون تغییر ماندن کارایی این محصولات، آیپدهای اپل هرساله با افت فروش مواجه می‌شوند. خوشبختانه اپل از دوسال پیش، شروع به عرضه سری پرو این محصولات کرده که به نسبت از کارایی بسیار بیشتری برخوردارند. حال انتظار می‌رود که اپل به زودی از عضو جدید این خانواده رونمایی کرده و نزدیک به 6 میلیون نسخه از آن در بازار عرضه شود.
 
به نظر می‌رسد که اپل برای آیپد پرو 10.5 اینچی خود برنامه‌های ویژه ای دارد. براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، اپل سفارش تولید 5 الی 6 میلیون نسخه از این آیپد را داده است که خود می‌تواند مهر تاییدی بر فروش بالاتر این محصول نسبت به برادران خود باشد. تا به اینجای کار، مشخص شده است که آیپد 10.5 اینچی اپل قرار است ابعادی نزدیک به یک آیپد 9.7 اینچی داشته باشد ولی در عین حال از نمایشگری بزرگتر استفاده کند. همچنین این آیپد قرار است از ویژگی‌های نرم افزاری تازه ای استفاده کند که آیپد را بیشتر از هرزمان دیگری به یک لپتاپ نزدیک می‌کند و درنهایت انتظار می‌رود که با عرضه این محصول، آیپد مینی به کلی از چرخه اپل خارج شده و شاید قیمت آیپد پرو 9.7 اینچی اندکی کاهش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373