لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درحال حاضر، باید کدام آیپد را بخریم؟

درحال حاضر، باید کدام آیپد را بخریم؟
آیپدهای اپل به جرئت بهترین تبلت‌های موجود در بازار هستند که به لطف داشتن طیف وسیعی از برنامه‌ها و سخت افزاری قدرتمند توانسته اند به این جا برسند. درست است که فروش آیپدهای اپل کمی کاهش یافته است، اما به هرحال کاربران زیادی هستند که به دنبال تجربه و خرید این محصول هستند. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که کدام تبلت اپل می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد.
 

آیپد پرو 12.9 اینچی

4.jpg
 
این بزرگترین و قدرتمند ترین اپل درحال حاضر است که در سال 2015 توسط اهالی کوپرتینو رونمایی شد. این محصول همانطور که از نامش پیداست از یک نمایشگر فوق العاده بزرگ 12.9 اینچی استفاده می‌کند. دلیل بزرگ بودن این نمایشگر این است که اپل می‌‎خواهد آیپدها به عنوان کامپیوترهای نسل بعدی کاربران شناخته شوند. به کمک این نمایشگر بزرگ می‌توانید دو برنامه را در کنار هم اجرا کنید، به کمک قلم اپل پنسل و کیبورد هوشمند به نوشتن و یادداشت محتوا یا غیره کنید و درنهایت از نهایت فضای ممکن برخوردار باشید. آیپد پرو 12.9 اینچی با پردازنده A9X و رم 4 گیگابایتی، پشتیبانی از اپل پنسل و کیبورد هوشمند، دوربین 8 مگاپیکسلی و اسپیکر چهارگانه در بازار موجود است.
 
آیپد پرو 12.9 مناسب است برای: کسانی که قصد دارد آیپد را جایگزین لپتاپ خود کنند، به فضای زیادی احتیاج دارند و در زمینه کارهای طراحی یا نوشتن محتوا به اپل پنسل و کیبورد اپل احتیاج دارند.
 

آیپد پرو 9.7 اینچی

3.jpg
 
اگر خلاصه بگوییم، این تقریبا همان آیپد پرو 12.9 اینچی ولی در قالب معمول آیپدهای اپل یعنی 9.7 اینچی است. پردازنده A9X و رم دو گیگابایتی، اسپیکر چهارگانه، دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K، پشتیبانی از قلم اپل پنسل و کیبورد هوشمند از ویژگی‌های اصلی آیپد 9.7 اینچی هستند. برخلاف آیپد پروی دیگر، مدل 9.7 اینچی به شکل عجیبی باریک و سبک است و حمل کردن آن نیز بسیار ساده است. این آیپد در سه مدل 32، 128 و 256 گیگابایتی و در رنگ های خاکستری، گلد، رزگلد و نقره ای عرضه می‌شود.
 
آیپد پرو 9.7 اینچی مناسب است برای: افرادی که به دنبال تبلتی کامل همانند آیپد پرو 12.9 اینچی هستند ولی نمی‌خواهند یک تبلت تقریبا 13 اینچی به همراه داشته باشند و بیشتر به دنبال محصولی جمع و جور هستند. همچنین کاربرانی که به دنبال عکاسی با آیپد هستند بهتر است این مدل را انتخاب کنند.
 

 

آیپد 9.7 اینچی (2017)

2.jpg
 
مدتی می‌شود که اپل یک گزینه اقتصادی و کاربردی را برای عمده کاربران خود به نام آیپد 9.7 اینچی یا مدل 2017 رونمایی کرده است. در واقع آیپد 9.7 اینچی همان آیپد ایر 2 اپل است که در سال 2014 رونمایی شد، اما در آن چند تغییر ایجاد شده است. این آیپد دیگر به باریکی ایر یا پرو نیست و ضخامتی معادل 7.5 میلی متر دارد. وزن دستگاه نیز 469 گرم برای مدل وای فای و 478 گرم برای مدل سلولار است. پردازنده به کار رفته در این محصول از نوع A9 بوده که مشابه پردازنده به کار رفته در آیفون  اس و 6 اس پلاس است. دوربین 8 مگاپیکسلی، حافظه 32 و 128 گیگابایتی و قیمت پایه 329 دلار از سایر ویژگی‌های این محصول است. 
 
آیپد 9.7 اینچی مناسب است برای: کاربرانی که از آیپد استفاده‌هایی مانند تماشای ویدئو، مرورگری وب، سرگرمی، اجرای برنامه‌های کاربردی دارند و نیازی به قلم، کیبورد، دوربین پیشرفته و صفحه نمایش فوق العاده عالی ندارند و مهمتر از همه، می‌خواهند هزینه کمی در مقابل ارزش بالا پرداخت کنند.
 

آیپد مینی 4 

1.jpg
 
اپل همچنان درحال تولید آیپدی کوچک است و آیپد مینی 4 آخرین محصول عرضه شده از سوی این شرکت در این دسته است. آیپد مینی 4 از نمایشگری 7.9 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی، پردازنده A8 و البته ابعاد و اندازه ای بسیار جمع و جور بهره می‌برد. اپل اخیرا اعلام کرده است که این شرکت تنها نسخه 128 گیگابایتی این محصول را با قیمت 399 دلار عرضه خواهد کرد و دیگر خبری از نسخه 32 گیگابایتی نیست. 
 
آیپد مینی 4 مناسب است برای: کسانی که که نیاز به حافظه زیاد دارند، تبلتی بسیار جمع و جور و کاربردی می‌خواهند و چندان به استفاده از جدیدترین پردازنده و دوربین و صفحه نمایش اهمیتی نمی‌دهند.
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373