لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتظارات ما از آیپدهای جدید اپل چیست؟

انتظارات ما از آیپدهای جدید اپل چیست؟
انتظار می‌رود که اپل در 16 فروردین ماه سال جدید از جدیدترین تبلت‌های خود رونمایی کند که به ویژگی‌هایی تازه مجهز شده اند. برخلاف آیفون‌ها، شایعات پیرامون آیپدهای جدید چندان زیاد نبوده و حتی تصویری از این محصولات به بیرون درز نکرده است. در این مطلب قصد داریم جمع بندی داشته باشیم از هرآنچه فکر می‌کنیم در آیپدهای جدید اپل شاهد باشیم.
 
آیپدهای اپل نزدیک به دو سالی می‌شود که فروش چندان بالایی نداشته اند، حتی با وجود اینکه اپل رتبه اول فروش آیپد را به دست آورده است. دلیل این موضوع می‌تواند تلفن‌های هوشمند بزرگ یا لپتاپ‌های باریکی مانند مک بوک 12 اینچی باشد. حال به هرحال، انتظار می‌رود که اپل در 16 فروردین ماه سال جاری، آیپدهای جدیدی در سه اندازه مختلف معرفی کند. بزرگترین مدل بی شک آیپد پروی 12.9 اینچی اپل خواهد بود که همانطور که از نامش پیداست از نمایشگری 12.9 اینچی استفاده می‌کند. آیپد پرو 12.9 اینچی احتمالا به دوربینی جدید، کیبورد و قلم بروز شده، پردازنده A10X، چهار گیگابایت حافظه رم و شاید طراحی تازه مجهز شود. آیپد بعدی برخلاف تصور برخی مدل 9.7 اینچی نیست، بلکه یک مدل 10.5 اینچی کاملا تازه است. انتظار می‌رود که این مدل با نمایشگری 10.5 اینچی، طراحی تازه و سایر مشخصات مشابه مدل 12.9 اینچی عرضه شود. در مورد آخرین تبلت این چرخه کمی شک وجود دارد، چراکه مشخص نیست این یک مدل 7.9 اینچی جایگزین آیپد مینی است و یا یک مدل 9.7 اینچی تازه؛ در واقع اینجا بحث‌های زیادی صورت گرفته است و نمی‌توان با قاطعیت گفت چه مدلی را شاهد خواهیم بود، اما نظر ما بیشتر به سمت آیپدی 9.7 اینچی مشابه مدل سال قبل با یک یا چند تغییر ساده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420