لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اختصاصی NIC: آیفون 8 دقیقا به چه شکل خواهد بود؟

اختصاصی NIC: آیفون 8 دقیقا به چه شکل خواهد بود؟
تا به امروز شایعات فوق العاده زیادی را درباره آیفون 8 شنیده ایم که هرکدام انتظارات کاربران را تا حد زیادی بالا برده است. یکی از مواردی که انتظار‌ می‌رود در سال جاری ببینیم، عرضه آیفون در سه اندازه 4.7، 5.5 و یک سایز جدید بین 5 تا 5.2 اینچ می‌باشد که از حاشیه نمایشگر فوق العاده کمی برخوردارند. حال قصد داریم برخی از این شایعات را کنار هم بگذاریم تا ببینیم آیفون 8 دقیقا به چه شکلی است؟
 
 
شایعه اول – آیفون 8 از نمایشگر با حاشیه اطراف بسیار کم برخوردار خواهد بود.
شایعه دوم – ابعاد آیفون 8 دقیقا مشابه با آیفون 7 اپل می‌باشد.
شایعه سوم – نمایشگر آیفون 8 بین 5 تا 5.2 اینچ خواهد بود.
شایعه چهارم – آیفون 8 از فریم فلز ضد زنگ استفاده خواهد کرد.
شایعه پنجم – نمایشگر آیفون 8 تا لبه‌های دستگاه کشیده خواهد شد. 
 
 
بسیار خب؛ نمایشگر آیفون 7 درحال حاضر برابر 4.7 اینچ می‌باشد و اگر شایعات درست باشند، آیفون 8 نیز با نمایشگر بزرگتر در همین ابعاد جای خواهد گرفت و از طرفی هم می‌دانیم که حاشیه نمایشگر آیفون 8 بسیار باریک خواهد بود اما بازهم دقیقا نمی‌دانیم چقدر. حال بیایید کمی ریاضیات انجام دهیم؛ نمایشگر 4.7 اینچی معادل 11.93 سانتی متر و نمایشگر 5.1 اینچی (بین 5 و 5.2) برابر 12.95 سانتی متر می‌باشد. می‌دانیم که آیفون 8 از فریم فلزی مانند آیفون قبلی ولی با جنسی جدید استفاده خواهد کرد پس از یک تصویر آیفون 7 جت بلک استفاده کرده و با رسم رندی اختصاصی خواهیم دید که با وجود این ابعاد، آیفون 8 یا همان آیفون ایکس به چه شکلی خواهد بود.
 
3.jpg
 
همانطور که مشاهده می‌کنید، ما از روی یک آیفون 7 نمایشگری معادل 12.95 سانتی متر را فرض کردیم که لبه بالایی آن تا بلندگوی جلویی و لبه پایینی آن تا قسمت وسط دکمه هوم رسید. از نظر تیم NIC این طراحی خواهد بود که به احتمال فراوان در آیفون 8 یا همان آیفون ایکس خواهیم دید. همانطور که می‌بینید، نمایشگر دستگاه برابر با 5.1 اینچ بوده، دکمه هوم از آن حذف شده و سنسورها در بالای نمایشگر قرار ندارد، هرچند درباره حذف بلندگو مطمئن نیستیم. نمایشگر نیز به صورت منحنی در اطراف پنل جلویی کشیده شده و حاشیه بسیار کمی دارد. شاید تابحال رندرهای زیادی را مشاهده کرده باشید که هرکدام یک آیفون 8 را به تصویر می‌کشند اما براساس محاسبات انجام شده براساس شایعات اخیر، این طرحی است که می‌توان از آیفون 8 تصور کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420