لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ؛ چرا اپل باید در هدف گذاری این محصول تجدید نظر کند؟

اپل واچ؛ چرا اپل باید در هدف گذاری این محصول تجدید نظر کند؟
اپل واچ جدیدترین محصول اپل پس از فوت مدیرعامل فقید این شرکت یعنی استیو جابز است. قبل از عرضه اپل واچ بسیاری انتظار دیدن انقلابی مهم از سوی اپل را داشتند اما زمانی که اپل واچ رونمایی شد، ایده یک کامپیوتر فوق العاده بر روی مچ دست شما کمی دچار اختلال شد، چراکه این تصوری بود که مردم از این دستگاه‌ها داشتند. با وجود فروش خوب اپل واچ اما تحریریه NIC فکر می‌کند که اپل باید درباره ساعت‌های هوشمند کمی تجدید نظر کند، اما چرا؟
 

1. اپل واچ یک گجت مستقل نیست، بلکه یک وسیله جانبی است.

بیایید رو راست باشیم؛ شرکت‌های مختلفی هستند که سعی داشته اند ساعت‌های هوشمند را به صورت یک گجت کاملا مستقل و جدا معرفی کرده اند و اپل نیز از این قائده مثتثنی نیست اما باید گفت که ساعت‌های هوشمند حتی با وجود قابلیت‌های امروزی نقش نوعی وسیله جانبی را دارند. شما با اپل واچ وضعیت سلامتی خود را سنجیده، با آن نوتیفیکشن‌های خود را چک و پاسخ می‌دهید و نهایتا چند کار دیگر می‌کنید و خب مسلما این‌ها به نوعی قابلیت‌هایی هستند که شرکت‌ها از درون تلفن‌های هوشمند بیرون کشیده و در قالب دستگاهی دیگر قرار داده اند.

2. قیمت اپل واچ واقعا با ارزش های آن برابری نمی‌کند.

این بخش تقریبا به همان موضوع اول مربوط است. ساعت‌های هوشمند گجت‌های فوق العاده جذابی هستند و تقریبا هر کاربر آیفون حداقل یک بار به فکر خرید آن افتاده است، اما هزینه ‌ای که شما برای یک ساعت هوشمند پرداخت می‌کنید اصولا با کاربردهای امروزی آن چندان تطابق ندارد و این موضوع برای هرکاربری چندان راحت نیست تا بپذیرد. اگر شما به هرحال دوست دارید که گجتی جذاب و فوق العاده همانند اپل واچ را به دست کنید هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا مزایای خاصی هم دارد؛ ما فقط سعی داریم موضوع را از جنبه دیگری نگاه کنیم. 

3. شاید اپل واچ اصلا نباید چیزی باشد که انتظارش را داریم.

ساعت هوشمند چیست؟ وسیله‌ای که با آن به نوتیفیکشن پاسخ می‌دهید؛ این احتمالا یکی از توضیحاتی است که درباره یک ساعت هوشمند خواهید شنید. قبل از اینکه ساعت اپل روانه بازار شود، بسیاری فکر می‌کردند که ساعت‌های هوشمند آینده فناوری است و آن‌ها را از تلفن‌های هوشمند بی نیاز می‌کند اما با عرضه آن امید کاربران از بین رفت و ساعت‌های هوشمند اندکی به کناره رفتند، اما چرا؟ از نظر NIC، ساعت‌های هوشمند اصولا چیزی نیستند که ما انتظارشان را داریم. منظورمان این است که اپل واچ بهتر است محصولی برای بررسی وضعیت سلامتی شما باشد تا یک کامپیوتر مچی و این دقیقا همان چیزی است که اپل در ساعت هوشمند اپل واچ سری 2 بیشتر به آن توجه داشته است؛ عرضه نسخه نایکی پلاس خود مهر تاییدی بر این موضع است و احتمالا درطی نسخه‌های بعدی، بیشتر به این فلسفه نزدیک خواهد شد. درکل پس از تمام این صحبت‌ها به دو نتیجه می‌رسیم. شاید ساعت‌های هوشمند واقعا محصولاتی فقط برای سنجش سلامت کاربر بوده و این خود یک موضوع مهم است و شاید هم اصلا ساعت‌های هوشمند هنوز پخته نشده اند و قرار است در آن‌ها انقلابی رخ دهد. درکل زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

#تحلیلNIC

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420