لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل واچ ‌های بعدی به نمایشگر دایره ای مجهز خواهد شد؟ احتمالا نه

آیا اپل واچ ‌های بعدی به نمایشگر دایره ای مجهز خواهد شد؟ احتمالا نه
یکی از مواردی که کاربران می‌خواستند در اپل واچ شرکت اپل ببینند، یک نمایشگر منحنی و دایره ای بود، اما اپل بنابر دلایلی تصمیم گرفت که از نمایشگر مربعی با ابعاد 38 و 42 میلی متری استفاده کند. حال اخیرا در چند پتنت مختلف مشاهده کرده بودیم که اپل از نمایشگری دایره ای در ساعت هوشمند خود استفاده کرده است و برای همین، برخی به این فکر رفته اند که شاید اپل بالاخره به نمایشگرهای دایره ای رو خواهند آورد، اما به نظر ما، اینطور نیست.
 
اما چرا؟ بگذارید با منابع موثق و دقیق شروع کنیم. تا به امروز، چند منبع به طور رسمی اعلام کرده اند که اپل واچ سری سوم تغییر ظاهری آنچنان زیادی نخواهد داشت و مهمترین تغییر ایجاد شده در آن مربوط به طول عمر باتری خواهد بود؛ البته شاید اپل ساعت هوشمند بعدی خود را کمی باریک تر کرده، ایرادات جزئی طراحی را برطرف کرده و البته حاشیه اطراف نمایشگر را کاهش دهد. اما چرا می‌گوییم که امکان دایره ای شدن نمایشگر اپل واچ کم است؟ اپل شرکتی است که توسعه دهندگان را مجبور می‌کند تا برنامه‌ای را دقیقا متناسب با دستگاه‌های خودش طراحی کنند؛ یعنی اینکه همه برنامه‌ها با سخت افزار اپل یکسان شده اند. حال تصور کنید که این همه برنامه اپل واچ که تا به امروز مربعی بوده اند بخواهند خود را برای نمایشگر دایره ای بهبود بخشند. نمی‌گوییم که این مورد هیچ گاه رخ نخواهد داد، حتی شاید در آینده شاهد چنین محصولی هم باشیم، اما به نظر ما، اپل فعلا این حرکت را بر روی اپل واچ پیاده نخواهد کرد.
 
#تحلیلNIC

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420