لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران اندروید تمایل بیشتری به خرید آیفون 6 اس نسبت به آیفون 7 دارند

کاربران اندروید تمایل بیشتری به خرید آیفون 6 اس نسبت به آیفون 7 دارند

اپل: آیفون 7: آیفون 6 اس

یکی از بحث‌هایی که همیشه در میان اکوسیستم‌های هر شرکت جریان دارد، جذب کاربران مختلف به اکوسیستم خودشان است. درحال حاضر، گوگل با اکوسیستم اندروید و اپل با اکوسیستم iOS بازار موبایل را دربرگرفته اند. حال براساس گزارش تازه‌ای که اخیرا منتشر شده است، کاربران اندروید درصورت انتخاب یک تلفن هوشمند اپل، آیفون 6 اس را بجای جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی آیفون 7 انتخاب می‌کنند.
 
این آمار و ارقام از 500 مشتری محصولات اپل در طی تعطیلات 2016 بدست آمده است که نتایجی قابل توجه را در اختیار ما قرار می‌دهد. براساس این گزارش، آیفون‌های سال 2016 بیشتر از آیفون‌های سال 2015 درمیان کاربران آیفون‌های اپل شهرت دارند که درحال حاضر 72 سهم فروش آیفون را به دست دارند. آیفون اس ایی البته فروش ضعیف تری نسبت به آیفون 5 اس داشته و نشان می‌دهد که تمایل برای خرید چنین محصولی چندان زیاد نبوده است. 
 
1.jpg
 
اما حالا مورد جالبی که در این گزارش آمده است، میزان فروش محصولات اپل در میان کاربران اندروید است؛ در واقغ به نظر می‌رسد که در میان کاربران اندروید آیفون‌های 2015 اپل که شامل آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس بیشتر مورد توجه قرار گرفته و تقریبا دوبرابر از آیفون‌های فعلی بازار محبوب تر هستند. شاید کاربران اندروید ورود به چرخه اپل را با آیفون‌های 2015 اقدامی بهتر می‌دانند اما در واقع، 80 درصد کسانی که آیفون‌های جدید را خریداری می‌کنند درواقع درحال ارتقای دستگاه فعلی بوده که برای آیفون‌های 2015، این مقدار معادل 60 درصد می‌باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420