لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلگرام با ویژگی حذف پیام های ارسالی آپدیت شد

تلگرام با ویژگی حذف پیام های ارسالی آپدیت شد
telegram.png لینک دانلود

قیمت: رایگان

حجم: 64.7 MB

نسخه: 3.16

تاریخ: Jan 03, 2017

گروه: Social Networking

سازگار‌ با: دستگاههای iOS

 

تلگرام به عبارتی محبوب ترین برنامه چت در میان کاربران ایرانی است که حدود دوسالی می‌شود که می‌توان آنرا بر روی تلفن‌های هوشمند یافت. این برنامه به خطار سرعت و امنیت بالا در میان مردم رواج یافته است و حال تلگرام با شروع سال جدید 2017 میلادی، تصمیم گرفته است با عرضه یک بروزرسانی تازه، تغییراتی مهم در این برنامه را ایجاد کند.

اول از همه، اجازه دهید با مهم ترین ویژگی نسخه جدید تلگرام یعنی نسخه 3.16 مطلب را شروع کنیم. در نسخه‌های قبلی تلگرام، شما می‌توانستید متن پیام‌ها را تغییر دهید و یا در سوپرگروه‌ها، آن پیام ها را حذف کنید؛ اما در نسخه جدید، شما می‌توانید برای اولین بار، پیام ارسال شده خود را در گروه‌ها و چت‌های حداقل دو نفره برای تمامی کاربران و خود پاک کنید. شاید پیامی ارسال کرده باشید که نمی‌خواهید توسط فرد مقابل خوانده شود؛ به همین دلیل تلگرام این ویژگی را افزوده است.
اگر از تلگرام برای مطالعه مطالب و پیام‌های کاربردی و غیره استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که یکی از عیب‌های این برنامه اینجاست که با خارج شدن از صفحه چت یا کانال و بازگشت دوباره به آن، جدیدترین پیام‌ها ظاهر خواهند شد و جایگاه مطلب قبلی را فراموش خواهید کرد؛ اما در تلگرام نسخه 3.16، در هر صفحه و هرجایی که باشید، تلگرام آن بخش را به خاطر خواهد سپرد تا مطلب مورد نظر را گم نکنید.
مسلما استفاده همه ما از تلگرام بسیار زیاد شده است و همین استفاده زیاد منجر به مصرف زیاد اینترنت می‌شود. تا به امروز روش ساده‌ای برای مشاهده میزان دیتای مصرفی در دستگاه نبود، اما در این نسخه جدید تلگرام، بخشی تازه اضافه شده که در آن، ریز اطلاعات مصرفی شما قابل مشاهده خواهد بود. در این بخش از تنظیمات، دو قسمت Cellular و Wifi وجود دارد که در هرکدام، میزان تعداد بایت‌های ارسالی و دریافتی در هر زمینه‌ای مانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئو‌ها، صدا و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.
معمولا در تلگرام، لینک حساب کاربری یا آدرس کانال به صورت Telegram.me/user نوشته می‌شد، اما در نسخه جدید، دامین آدرس‌های تلگرام کوتاه تر شده و امکان بخاطر سپردن آن نیز تا حدی راحت تر شده است. برای همین، از این پس می‌توانید به کمک دامین t.me/user، نام حساب کاربری یا آدرس کانال خود را به اشتراک بگذارید. افزوده شدن ویژگی تاریخ شناور در صفحه را هم فراموش نکنیم؛ در این ویژگی، تاریخ مطالبی که در حال خواندنشان هستید در کنار صفحه ظاهر خواهد شد که بسیار کاربردیست. در نهایت، تلگرام آرشیوی از اموجی‌های جدید را به این برنامه افزوده تا گفتگویی جذاب تر داشته باشید.

 
تصاویر محیط کاربری:

    screen696x696.jpegscreen696x696-2.jpegscreen696x696-1.jpegscreen696x696-3.jpeg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420