لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتویات داخل جعبه ایرپاد وایرلس اپل

محتویات داخل جعبه ایرپاد وایرلس اپل

همانطور که می‌دانید، اپل بالاخره به صورت رسمی اعلام کرد که ایرپادهای این شرکت آماده پیش خرید بوده و در تاریخ 21 دسامبر سال جاری روانه بازار می‌شوند. حال در ادامه به جعبه گشایی ایرپادها خواهیم پرداخت؛ محصولاتی که با ظاهر و شیوه اتصالشان انگار از آینده آمده اند.

درکنار محصولات بسیار عالی اپل در سال جاری مانند آیپد پرو 9.7، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و البته مک‌ بوک‌های جدید، ایرپادها نیز به عنوان عضوی دیگر از خانواده محصولات پوشیدنی این شرکت پا به میدان گذاشته اند. همانطور که می‌بینید، جعبه دستگاه بسیار ساده و همانند سایر محصولات اپل به رنگ سفید است. با باز کردن جعبه مستقیما به ایرپادها می‌رسیم که درون یک بسته جذاب و کوچک قرار گرفته و نقش شارژ کردن دستگاه را به عهده دارند. یک کابل لایتنینگ برای شارژ کردن و یک دفترچه راهنما نیز درون جعبه وجود دارد.

ایرپادهای اپل با سیستم عامل مک نسخه 10.12 و با سیستم عامل iOS نسخه 10 و watchOS نسخه 3 هماهنگی دارد و برای همین، قبل از خرید مطمئن باشید که دستگاه‌های شما به چنین نسخه بروزرسانی شده اند. این محصول از بلوتوث نسخه چهار درکنار فناوری‌های خاص اپل برای همگام سازی این محصول بین تمامی دستگاه‌های موجود در دسترس شما پشتیبانی می‌کند. برای وصل کردن این محصول به دستگاه خود، کافیست درب بسته سفید ایرپادها را باز کنید تا صفحه اتصال به آن در آیفون یا آیپد یا مک شما ظاهر شود. به همین سادگی! برخلاف سایر محصولات مشابه، ایرپادهای اپل فوق العاده سبک و راحت هستند و هماهنگی و نحوه عملکرد آن، ارزش خریدش را بالاتر می‌برد. در کل این یک اقدام بسیار مهم در زمینه موسیقی از سال 2014 تا به امروز برای اپل است و امیدواریم این شرکت در آینده محصولات این چنینی بیشتری را تولید کند.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420