لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک : ایرپادهای بی سیم به زودی وارد بازار خواهند شد

تیم کوک : ایرپادهای بی سیم به زودی وارد بازار خواهند شد

هندزفری بی سیم اپل :

اگر مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید اپل را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که اپل در کنار محصولات جدیدش از یک هندزفری بدون سیم به نام AirPod نیز رونمایی کرد. این محصول 159 دلاری قرار بود در ماه اکتبر سال جاری روانه بازار شود، اما چند هفته قبل از عرضه، اعلام شد که اپل، فروش این محصولات را به تاخیر انداخته است. حال تیم کوک مجددا تایید کرده است که AirPod‌های اپل درطی هفته‌های آتی عرضه خواهند شد.
همانطور که می‌دانید، اپل اخیرا بر روی فناوری‌های بیسیم مانور زیادی داده است و اولین قدم برای ورود به این عرصه، AirPod‌ها هستند. حال یکی از کاربران آیفون 7، ایمیلی به تیم کوک فرستاده و از او پرسیده که این محصولات چه زمانی عرضه خواهند شد. متن ایمیل او به صورت زیر است:
به من یک تاریخ دقیق بدهید؛ من به شدت تحت تاثیر دید شما نسبت به محصولات بدون سیم قرار گرفته ام. حالا من مجبورم که از EarPod‌های سیم دار خود استفاده کنم و نمی‌توانم در حین گوش دادن به موسیقی، آیفون 7 خود را شارژ کنم. لطفا به من بگویید که آیا بازه عرضه این محصول بیشتر از 6 ماه خواهد بود یا نه؛ چون اگر اینطور است، مجبور هستم تا هدفون‌های بیسیم دیگری را تهیه کنم.
تیم کوک در پاسخ به وی، اینگونه نوشته است:
ممنونم از پیام شما، بابت تاخیر پیش آمده در این باره متاسفیم. ما درحال انجام کارهای نهایی AirPod‌ها هستیم و امیدواریم که درطی هفته‌های آتی، روانه بازار شوند.
شاید این ایمیل تقلبی باشد و احتمال آن نیز بسیار زیاد است، اما منبع معتبر MacRumors این موضوع را تایید کرده است و گفته است که ایمیل از سوی سرورهای اپل به دست این کاربر رسیده است. نکته عجیب اینجاست که معمولا مدیران اپل، مستقیما به درخواست کاربران پاسخ مستقیمی نمی‌دهند و همین موضوع، شک ما را برمی‌انگیزد! اما درکل باید صبر کرد و دید که AirPod‌های این محصول، چه زمانی عرضه خواهند شد.

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت