لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه دوربین آیفون 7 پلاس و دوربین گوگل پیکسل

مقایسه دوربین آیفون 7 پلاس و دوربین گوگل پیکسل

دوربین‌های موجود در تلفن‌های هوشمند به اندازه ای پیشرفت داشته اند که عده قابل توجهی از کاربران کمتر به سراغ دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری می‌روند. آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل از نمونه‌های خوبی برای این مثال به شمار می‌روند، اما از میان این دو، کدام یک بهتر است؟
اجازه دهید با مشخصات دوربین این دو شروع کنیم. آیفون 7 پلاس از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.8، لرزشگیر اپتیکال و سنسور جدید برخوردار است. این دوربین برای اولین بار در بین محصولات اپل از یک لنز دوگانه استفاده می‌کند که به شما امکانات جالبی را می‌دهد. برای مثال، به کمک لنز دوم می‌توانید تا دو برابر بدون از دست دادن جزئیات، از سوژه مورد نظر عکس بگیرید. همچنین امکان زوم کردن بر روی تصویر تا 10 برابر به صورت نرم افزاری وجود دارد. لنز دوم برای عکاسی پرتره نیز بکار می‌رود که نتایجی بسیار خوب برای یک تلفن هوشمند را به همراه دارد. پیکسل گوگل از یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1.55 اینچی و گشودگی لنز f/2.0 برخوردار است. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی نمی‌کند اما از لرزشگیر التکریکی برخودار بوده و تصاویری زیبا و ویدئوهایی روان را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ در واقع این دو از بهترین مدعیان بازار هستند. حال می‌خواهیم ببینیم که کدام یک عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد.

 

 

{media id=1022,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373