لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سال 2017 ، آیفون 8 ، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس به بازار عرضه خواهد شد

سال 2017 ، آیفون 8 ، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس به بازار عرضه خواهد شد

با وجود اینکه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، تازه ترین محصولات این شرکت بوده و بسیاری برای خرید آن برنامه ریزی کرده اند، شایعات پیرامون آیفون 8 به اوج خود رسیده است. براساس گزارش تحلیلگر مشهور یعنی آقای Ming-Chi Kuo، اپل سه آیفون در 2017 عرضه کرد که یک مدل آیفون 8 و دو مدل دیگر، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نام خواهند داشت!
این شایعه کمی عجیب است که می‌تواند به واقعیت ختم شود. پیش از این، Ming-Chi Kuo گفته بود که اپل سه مدل آیفون را عرضه کرده که شامل یک مدل گران قیمت 5.8 اینچی خواهد بود. اما براساس گزارش جدیدتر وی، آیفون 8 از یک صفحه نمایش بدون حاشیه 5.2 اینچی با نمایشگر AMOLED برخوردار خواهد شد و دو مدل دیگر با نام‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس عرضه می‌شوند. در حقیقت تا به امروز گفته شده که آیفون 5.2 اینچی، بیشترین تغییرات را خواهد داشت؛ برای مثال، این مدل از پنل‌های AMOLED استفاده خواهد کرد ولی دو مدل دیگر از همان نمایشگرهای IPS سابق استفاده می‌کنند. این خودش می‌تواند دلیلی باشد بر اینکه چرا این محصول، آیفون 8 و دو مدل دیگری، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نام خواهند داشت.
Ming-Chi Kuo همچنین اشاره داشته که بدنه این محصولات از جنس شیشه خواهد بود تا فناوری شارژ بیسیم در این محصولات اضافه شود. براساس ادامه گزارش‌های وی، تولید صفحه‌نمایش‌های AMOLED آیفون 8 برعهده فاکس‌کان و تولید سیستم مربوط به شارژ بیسیم، برعهده پتراگون خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420