لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

25 دلیل برای اثبات بهتر بودن آیفون 7 نسبت به گوگل XL | تماشا کنید

25 دلیل برای اثبات بهتر بودن آیفون 7 نسبت به گوگل XL | تماشا کنید

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل :

می‌توانیم به صراحت بگوییم که آیفون 7 پلاس و پیکسل XL، بهترین تلفن‌های هوشمند در بازار هستند. این دو با تجربه‌ نرم افزاری ناب، سخت‌ افزارهای قدرتمند، دوربین‌هایی عالی و ویژگی‌های مختلف دیگر توانسته اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جذب کنند. حال در ادامه می‌خواهیم به 25 دلیلی که آیفون 7 پلاس را به محصولی بهتر از پیکسل XL تبدیل می‌کند، اشاره ای داشته باشیم.

1. گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر آب و خاک

اصولا همه تلفن‌های هوشمند با آب، رابطه خوبی ندارند، چراکه موجب آسیب دیدن جدی این محصولات خواهد شد؛ اما خوشبختانه، آیفون 7 پلاس از بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و خاک بهره می‌برد پس دیگر نیازی نیست که نگران خیس شدن یا افتادن آیفون خود در آب باشید. علاوه بر این قضایا، شما می‌توانید با آیفون خود، کارهایی بکنید که پیش از این قادر به انجام آن نبودید؛ عکاسی در زیر آب بهترین نمونه برای این موضوع است.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

2. طراحی

مسلما بدنه تمام فلزی بکار رفته در آیفون 7 پلاس از بدنه نصف شیشه و نصف فلز بکار رفته در پیکسل XL بهتر است، چراکه شیشه در زمینه مقاومت و لک پذیری چندان عملکرد خوبی ندارد و همچنین، یکدستی قسمت پشتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

3. تاچ آیدی

تاچ آیدی به کار رفته در آیفون 7 پلاس، نسبت به سنسور اثر انگشت پیکسل XL از برنامه‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی که می‌توان برنامه‌ها و اطلاعات مختلف خود را به راحتی ایمن کرد؛ موردی که در پیکسل XL چندان صادق نیست. همچنین سنسور آیفون 7 پلاس عملکری بسیار سریع داشته از آنجایی که سنسور در جلوی دستگاه قرار دارد، نیازی نیست برای بازکردن قفل دستگاه وقتی که روی یک سطح صاف است، تلفن هوشمند را از روی سطح بردارید.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

4. کلید سوئیچ صدا

یکی از ویژگی‌های قدیمی ولی همچنان کاربردی محصولات اپل، کلید سوئیچ کردن صدا است که به شما اجازه می‌دهد که در کمترین زمان ممکن، بین حالت صدا دار و بدون صدا سوئیچ کنید. معمولا سازندگان زیادی هستند که از روی ویژگی‌های محصولات اپل الهام می‌گیرند، اما در میان اکثر شرکت‌ها، هنوز شاهد چنین ویژگی نیستیم.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

5. اسپیکرهای دوگانه

با وجود اینکه بلندگوی بکار رفته در پیکسل XL از کیفیت صدای بالایی برخوردار است، اما این آیفون 7 پلاس است که در این زمینه برنده میدان است. در آیفون‌ 7 پلاس، اپل یک بلندگو در لبه پایین و یک بلندگو در مقابل دستگاه قرار داده است که تماشای ویدئو و انجام بازی بر روی آیفون را بیشتر از هر زمان دیگری لذت بخش تر کرده است.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

6. مدیریت خانواده

در آیفون 7 پلاس و سیستم عامل iOS 10، شما می‌توانید برای سایر اعضای خانواده که از آن محصول یا حساب استفاده می‌کنند، دسترسی‌های متعدد تنظیم کنید. برای مثال، استفاده از برنامه‌ها، اجازه دانلود یا خرید از اپ استور و سایر از ویژگی‌های این سیستم می‌باشد.

7. اشتراک با خانواده

شما می‌توانید در آیفون‌های اپل، با خانواده خود یک حساب مشترک داشته باشید، اما این به چه معناست؟ در حقیقت اگر شما یک برنامه، ویدئو، موسیقی یا مورد دیگری را از اپ استور و آیتونز خریداری کرده باشید، می‌توانید آن را با نهایتا 6 نفر از اعضای خانواده خود مشترک شوید.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

8. برنامه‌های بهتر

با وجود اینکه هردو سیستم عامل از برنامه‌های متعدد و متنوعی بهره می‌برند، iOS همچنان در این زمینه جلوتر است. اپل در اپ استور خود، تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی و سالم را در اختیار دارد که دانلود کردن و استفاده از آن‌‌ها به سادگی آب خوردن است. همچنین تنوع برنامه‌های کاربردی و کیفیت بازی‌ها در iOS بیشتر است. همچنین iOS برنامه‌های بروزتر، جدیدتر و شاید بهتری نسبت به اندروید دارد.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

9. خواندن متن‌‌ها

در آیفون 7 پلاس، شما می‌توانید متن مورد نظر خود را انخاب کنید و سپس گزینه Speak را انتخاب می‌کنید. آنگاه خواهید دید که تلفن هوشمند شما، آن متن انتخاب شده را برای شما می‌خواند. این موضوع زمانی کاربرد دارد که شما با یک متن بلند برخورد می‌کنید و می‌خواهید که برایتان خوانده شود.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

10. دوربین‌های دوگانه

در زمینه کیفیت دوربین، هردو تلفن هوشمند از بهترین محصولات بازار هستند، اما در زمینه ویژگی‌های دوربین، احتمالا آیفون 7 پلاس را برنده اعلام کنیم. آیفون 7 پلاس به دوربینی با لنز دوگانه مجهز شده است که درحال حاضر در هر تلفن هوشمندی پیدا نمی‌شود. به کمک لنز دوم، شما می‌توانید بر روی یک سوژه تا دو برابر زوم کنید؛ بدون آنکه کیفیت تصویر دچار تغییر چندانی شود. همچنین امکان زوم نرم افزاری تا 10 برابر وجود دارد؛ پس از این لحاظ، آیفون 7 پلاس برنده است.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

11. نشان دادن باتری دستگاه‌های متصل شده 

اگر از دستگاه‌هایی مانند هدفون‌های بلوتوثی استفاده می‌کنید، احتمالا عاشق این ویژگی خواهید شد. در آیفون 7 پلاس، زمانی که یک دستگاه از طریف بلوتوث به آیفون شما متصل شود، میزان باتری باقی مانده آن دستگاه در نوار نوتیفیکن‌ یا حتی در کنار آیکون باتری آیفون ظاهر می‌شود که یک ویژگی فوق العاده مهم برای کاربران دستگاه‌های بلوتوثی است.

12. مدل‌های با حافظه بیشتر

پیکسل XL در دو مدل با حافظه‌های 32 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شوند، اما آیفون‌های جدید اپل، علاوه بر داشتن این دو مدل، دارای مدل 256 گیگابایتی هم هستند. با خرید این مدل، شما می‌توانید اطلاعاتی فوق العاده سنگین و برنامه‌های فراوان را بر روی دستگاه خود داشته باشید که برای کاربران با استفاده سنگین، گزینه ایده‌آلی است.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

13. برنامه iMessage

برنامه چت iMessage در محصولات اپل از آن دسته برنامه‌های مهمی است که بسیاری از کاربران آیفون به آن نیاز دارند. حال اپل در آخرین نسخه منتشر شده از سیستم عامل خود، iMessage را دستخوش تغییراتی فوق العاده مهم کرده است که چت کردن با دوستان را بسیار لذت بخش تر می‌کند.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

14. لوازم جانبی بیشتر

پیکسل‌های گوگل به تازگی وارد بازار شده اند و شاید تنوع لوازم جانبی زیادی نداشته باشند و در حقیقت این موضوع برای محصولات دسته نکسوس نیز صادق بوده است؛ اما کافیست وارد یک فروشگاه شوید تا لوازم جانبی انواع آیفون‌های اپل را پیدا کنید. اپل رابطه خوبی با تولید کنندگان لوازم جانبی دارد و به همین علت، لوازم اینگونه برای آیفون‌های اپل بسیار بیشتر است.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

15. لمس سه بعدی

لمس سه بعدی یا همان 3D Touch، ویژگی است که اپل برای اولین بار در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس معرفی کرد و در آن زمان، مورد آن چنان مهمی به شمار نمی‌رفت؛ اما اپل با عرضه سیستم عامل iOS 10 نشان داد که کلیک اصلی ایجاد تغییرات در رابط کاربری آیفون‌هایش، لمس سه بعدی است. در حقیقت با کمک این نسخه جدید، کاربرد 3D Touch، بیشتر از گذشته شده است. توسعه دهندگان نیز برای برنامه‌ها و بازی‌های خود، از این ویژگی استفاده کرده اند.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

16. بازگشت به بالای صفحه

این یک مورد ساده ولی بسیار کاربردی است. اگر در برنامه‌هایی مانند سافاری یا اینستاگرام باشید و بخواهید به اول صفحه برگردید، باید تمام صفحه را اسکرول کنید، اما در آیفون 7 پلاس، فقط کافیست که بر روی نوار نوتیفیکشن در بالای صفحه ضربه بزنید تا به اول صفحه برگردید.

17. اکوسیستم گوگل

مسلما، شما بر روی آیفون خود، سرویس‌ها و برنامه‌های اختصاصی اپل را خواهید داشت که تنها بر روی این محصولات یافت می‌شود؛ اما اگر از دسته کاربرانی هستید که به سرویس‌های گوگل نیز نیاز دارید، نگران نباشید! چراکه گوگل، تقریبا تمام برنامه‌های اکوسیستم خود را برای محصولات اپل نیز منتشر کرده است که یک اقدام بسیار خوب از سوی این شرکت به شمار می‌رود.

18. بالا آوردن دستگاه برای روشن شدن صفحه

این یکی دیگر از ویژگی‌های سیستم عامل iOS 10 است که می‌تواند فوق العاده کاربردی باشد. اگر از ساعت‌های هوشمند استفاده کنید، احتمالا می‌دانید که با بالا آوردن مچ خود، صفحه نمایش ساعت هوشمند نیز روشن خواهد شد. حال اپل این ویژگی را به آیفون‌های خود آورده تا نیاز به استفاده از دکمه پاور و هوم را کاهش دهد.

19. حالت افقی بهتر صفحه

در آیفون 7 پلاس، شما می‌توانید صفحه دستگاه را بچرخانید تا در همه حالت‌ها و حتی در صفحه اصلی، صفحه شما به حالت افقی تبدیل شود. حالت صفحه نمایش افقی در آیفون 7 پلاس، اطلاعات و جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و همین باعث می‌شود که بگوییم حالت افقی صفحه نمایش در آیفون 7 پلاس بهتر است.

20. موتور لرزشی

در اکثر تلفن‌های هوشمند، از همان موتورهای لرزشی ساده استفاده می‌شود، اما اپل در آیفون 7 پلاس، از موتور لرزشی تازه‌ای به نام Taptic Engine استفاده کرده است که در حقیقت به جای لرزش، حالت ضربه زدن به دست شما را دارد. این موتور در حقیقت لرزش دکمه هوم تازه، اجزای مختلف سیستم عامل و لرزش هنگام رسیدن پیام‌ها را تامین می‌کند.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

21. باندهای LTE بیشتر

خوشبختانه، هردو تلفن هوشمند در این لیست از باندهای سریع 4G استفاده می‌کنند، اما در آیفون 7 پلاس، باندهای بکار رفته برای شبکه 4G LTE کمی بیشتر هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا سرعت اینترنت بهتری داشته باشید.

22. صفحه نمایش روشن تر

صفحه نمایش بکار رفته در آیفون 7 پلاس، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS است که شاید هم اندازه صفحه نمایش امولد در پیکسل‌ها، مشکی عمیق و رنگ‌های اشباع شده تولید نکند، اما از نظر روشنایی، صفحه نمایش آیفون 7 پلاس تقریبا فوق العاده است!

23. تصاویر زنده

به کمک ویژگی تصاویر زنده، شما می‌توانید چند ثانیه قبل و بعد از گرفتن یک عکس را ثبت کنید تا آن لحظات خاطره انگیری که ثبت کردید، بیشتر و بهتر به چشم بیایند.

 

مقایسه آیفون ۷ و گوگل پیکسل

 

24. Reachability 

ویژگی Reachability یک ویژگی ساده ولی کاربردی است که از زمان آیفون 6 وارد آیفون‌های اپل شده است. با دوبار لمس کردن دکمه هوم، صفحه نمایش آیفون 7 پلاس تا 50 درصد پایین تر خواهد آمد و به همین خاطر، می‌توانید به قسمت‌های بالاتر صفحه به راحتی دسترسی داشته باشید.

25. عملکرد سریع تر

پیکسل XL از جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 821 و 4 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند، اما بازهم عملکرد آیفون 7 پلاس با پردازنده A10 Fusion و 3 گیگابایت حافظه رم بهتر است. در حقیقت، این سریع ترین و قدرتمند ترین پردازنده موبایل بوده و همچنان رقیبی ندارد. بازی‌ها و برنامه‌ها به سرعت بر روی این دستگاه اجرا شده و هیچ خبری از مشکل بسته شدن رم و کند شدن دستگاه به مرور زمان نیست.

 

 

{media id=1016,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373