لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از آیفون 7 پلاس بعد از دو ماه ، بدون قاب | آیفون 7 چگونه خواهد بود ؟

استفاده از آیفون 7 پلاس بعد از دو ماه ، بدون قاب | آیفون 7 چگونه خواهد بود ؟
 زمانی که یک گجت وارد بازار می‌شود، صحبت‌ها و انتظارات و هیجان برای آن فوق العاده زیاد است، اما چیزی که مهم است، عملکرد آن محصول در طی دراز مدت است و برای همین، تصمیم داریم که نگاهی داشته باشیم به آیفون 7 پلاس که دو ماه از ان استفاده شده است.

آیفون 7 پلاس در دست ما، یک رنگ مشکی مات است که واقعا زیبا است؛ اما این زیبایی وقتی دوچندان می‌شود که متوجه شویم مقاومت بدنه این آیفون بسیار بالاست. درحقیقت بدنه آیفون 7 پلاس که بدون قاب از آن استفاده شده است درطی این مدت نسبت به آیفون‌های قبلی عملکردی بهتر داشته و میزان مشکلات ظاهری آن کمتر است. لنز دوربین آیفون‌ها 6 و 6 اس به صورت یک حلقه بود که به مرور زمان دچار مشکلات ظاهری می‌شد، اما در آیفون 7 پلاس، خبری از این مشکلات نیست. در ابتدا فکر می‌کردیم که در این رنگ مشکی، رنگ اطراف بدنه به اصطلاح خودمان، بریزد؛ اما بعد از دو ماه، همچنان خبری نیست، که خیلی خوب است. البته در آزمایش ما، وقتی بدنه این تلفن هوشمند را به سمت‌های مختلف فشار می‌دادیم، صداهای خفیفی از بدنه منتشر می‌شد که نمی‌دانیم دلیل آن چیست. کیفیت دوربین واقعا عالی است و سرعت عکاسی و فیلمبرداری نیز هیچ مشکلی ندارد؛ درحقیقت این یکی از بهترین دوربین‌ها در یک تلفن هوشمند است. سیستم عامل iOS 10.2 بتا بر روی این محصول نصب شده است که متاسفانه تاثیر منفی بر روی طول عمر باتری داشته است که احتمالا با عرضه نسخه کامل این سیستم عامل، احتمالا مشکل رفع خواهد شد؛ البته لازم به ذکر است که در نسخه‌ قبلی iOS 10، این مشکل وجود نداشت و شاهد طول عمر باتری خوبی از این محصول بودیم. بلندگوی دستگاه نیز بسیار خوب است اما شاید بلندترین نباشد و به اندازه رقبای دیگر عمل نکند. حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از نگاه منبع یک ایراد است، چراکه می‌گوید او فقط از هدفون‌های سیمی در تمامی محصولاتش استفاده می‌کند و نبود جک 3.5 میلی متری هدفون برای وی یک معضل است. درکل آیفون 7 پلاس یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اپل است و اگر از آیفون‌های قدیمی مانند آیفون 6 استفاده می‌کنید، آیفون 7 پلاس یک ارتقای عالی برای شما خواهد بود.

 

 

{media id=1010,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373