لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قصد دارد محصولاتش را در آمریکا تولید کند | Assembled in USA

اپل قصد دارد محصولاتش را در آمریکا تولید کند | Assembled in USA
همانطور که می‌دانید، اپل در حال حاضر آیفون‌های خود را در کوپرتینو طراحی می‌کند اما تولید این محصولات در کشور چین صورت می‌گیرد؛ اما براساس گزارش جدید، اپل درحال مذاکره با برخی سازندگان است تا آیفون‌های خود را به طور کامل در آمریکا تولید کند.  
براساس این گزارش، اپل با دو سازنده بزرگ قطعات محصولات این شرکت یعنی فاکسکان و پگاترون درحال مذاکره است که تولید و سرهم کردن آیفون‌های جدید را به کشور خود اپل یعنی آمریکا منتقل کند. فاکسکان به نظر می‌رسد که درحال بررسی شرایط برای موافقت با این اقدام است درحالی که پگاترون به دلیل نگرانی‌های مالی، مخالف این موضوع است. براساس گزارش، اپل اقدامات مربوط به این موضوع را از ماه جوئن آغاز کرده است و یکی از دلایل مهم آن، ریاست جمهوری جدید این کشور است.
همانطور که می‌دانید، دونالد ترامپ  بارها به این موضوع اشاره کرده است که در زمان ریاست جمهوری وی، اپل باید تمامی محصولاتش به خصوص آیفون‌ها را در خاک آمریکا تولید کند.  
البته موضوع به این سادگی‌ها نیست، چرا که انتقال تولیدات آیفون به خاک آمریکا می‌تواند هزینه تولید این محصولات را تا 50 درصد افزایش دهد! پس بد نیست بدانید که دلیل تولیدات محصولات شرکت‌های مختلف در چین به دلیل هزینه‌های کم تولیدات است. موتورولا پیش از این، چنین اقدامی را انجام داده بود، اما به دلیل هزینه‌های زیاد، کارخانه تولیدات محصولات این شرکت در سال 2014 تعطیل شد. البته اپل با انتقال دادن تولیدات محصولاتش به کشور خود غریبه نیست، چرا که پیش از این و در سال 2013، این شرکت کامپیوتر قدرتمند مک پرو را در آمریکا تولید کرده بود که هزینه‌ای معادل 100 میلیون دلار برای شروع کار روی این محصول برای اپل خرج داشته است. حال باید صبر کرد و دید که آیا آیفون‌ها در کشور آمریکا تولید خواهند شد یا خیر.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420