لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه ویدیوی آیفون ۷ مشکی با جت بلک | کدام رنگ مناسب برای خرید است ؟

مقایسه ویدیوی آیفون ۷ مشکی با جت  بلک | کدام رنگ مناسب برای خرید است ؟
آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، بهترین آیفون‌های تولید شده توسط اپل هستند که در آن هیچ شکی نداریم. اپل در طراحی این محصولات تغییر‌ انقلابی دیده نشده اما بروزرسانی‌هایی شاهد بودیم. یکی از این بهبودها و تغییرات، افزودن رنگ‌های جذاب مشکی و جت بلک است که در ادامه به مقایسه این دو خواهیم پرداخت.  
همانطور‌که گفتیم، اپل در آیفون‌های جدید خود، رنگ محبوب خاکستری فضایی را حذف کرد و بجای آن، دو رنگ مشکی جدید به نام مشکی و جت بلک را عرضه کرد. مشکی در حقیقت نسخه ای تیره تر از رنگ خاکستری فضایی است که حالا بیشتر به رنگ مشکی شباهت دارد. این رنگ به صورت مات می‌باشد و لوگوی براق و لنز دوربین به خوبی درآن دیده می‌شود. می‌دانیم که خطوط آنتن در آیفون‌های جدید کاهش یافته و در آیفون ۷ مشکی، این خطوط کمتر هم دیده می‌شود.  
حال برسیم به رنگ جنجالی و جدید آیفون ۷ یعنی جت بلک. این یک رنگ فوق العاده براق است؛ پنل شیشه‌ای جلویی به همراه فریم و پشت شفاف به گونه ای هستند که انگار آیفون ۷ جت بلک از بدنه ای کاملا یکپارچه ساخته شده است؛ یعنی تقریبا مرز بین این دو نامشخص است.
خطوط آیفون جت بلک نیز کمتر از مدل مشکی دیده می‌شود که پشت دستگاه را کاملا تمیز و مرتب نشان می‌دهد. درحقیقت رنگ جت بلک، شبیه به نسخه ای آزمایشی از آیفون شیشه‌ای بعدی است! البته اگر آیفون با رنگ جت بلک را خریداری کنید، باید به شدت مراقب آن باشید، چرا که این محصول لک انگشت زیادی را جذب کرده و به سادگی خش و خراش بر می‌دارد. درکل هردو رنگ مشکی جدید در آیفون‌های جدید فوق العاده زیبا هستند و حالا، نوبت به آن رسیده که مقایسه ویدئویی این دورا تماشا کنیم.
 
{media id=1007,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373