لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تامین کنندگان قطعات آیفون قادر به تولید پنل OLED نیستند

تامین کنندگان قطعات آیفون قادر به تولید پنل OLED نیستند
بلومبرگ گزارش داده است که شرکت های تامین کننده قطعات آیفون که از 4 شرکت تشکیل میشوند قادر به تولید پنل OLED تا سال 2017 نیستند و به نظر میرسد باید تا سال 2018 برای دیدن این نوع پنل ها روی آیفون صبر کنید . 
تولید پنل OLED و اعمال تکنولوژی منحصر به فرد آن ، بسیار کار سخت تر و با هزینه بیشتری نسبت به پنل های LCD میباشد . به نظر میرسد که اپل دنبال تولیدکنندگانی خواهد بود که اقدام به تولید این نوع پنل ها کرده اند . اما از طرفی تولید این پنل ها با محدودیت زیادی مواجه شده است و احتمال اینکه اپل در سال 2017 فقط در یک نوع از آیفون خود از این ماژول بهره ببرد زیاد است . 
بلومبرگ گزارش کرده است که احتمال به تاخیر افتادن اجرای این پروژه و اجرای آن در سال 2018 هم بسیار زیاد است . این در حالی است که اپل سال گذشته برای تولید این پنل ها با شرکت کره ای سامسونگ به توافق رسید و قرار بود سامسونگ تامین این پنل ها را برای سال 2017 بر عهده بگیرد . گویا مشکلات بی اندازه و آتش سوزی های گوشی آیفون دست از سر سامسونگ بر نمیدارد و برای تولید این پنل ها هم این شرکت با مشکلاتی روبرو شده است . 
در ادامه این گزارش آمده است که اپل از این پنل ها فقط در ورژن های بالای 5 اینچ بهره خواهد برد و گویا  سال آینده اپل 100 میلیون قطعه سفارش خواهد داد . 
مینگ چی کو هم به این نکته اشاره کرده است که اپل در نسخه آیفون 5.8 اینچی در سال آینده از پنل هایOLED بهره خواهد برد و پشت گوشی نیز شیشه ای خواهد بود . وی در مورد آیفون 8 در نسخه 4.7 هم بیان داشته است که این نسخه با نمایشگر LCD وارد بازار خواهد شد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373