لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تجربه جالب این ۵ نفر بعد از استفاده یک ماهه از آیفون ۷ را بخوانید|بسیار جذاب

تجربه جالب این ۵ نفر بعد از استفاده یک ماهه از آیفون ۷ را بخوانید|بسیار جذاب
به جرئت می‌توان گفت که آیفون 7 پلاس بهترین آیفون تولید شده توسط اپل تا به امروز است. این محصول از ویژگی‌های جدیدی مانند پردازنده قدرتمند، دکمه هوم جدید، طراحی بروزشده و مقاومت در برابر آب، دوربین دوگانه و بلندگوهای استریو بهره می‌برد که همه این فاکتورها، آیفون 7 پلاس را به یک محصول ایده آل تبدیل کرده است. حال می‌خواهیم ببینیم که آیفون 7 پلاس پس از 30 روز، چه عملکردی داشته و بازخورد منتقدان چه بوده است ؟
 
iphone-late-2016-stack.jpg
 

طراحی

bubblehead_serenity.jpg   

Serenity

ای کاش آیفون 7 پلاس کمی جمع و جور تر بود تا در دست من به راحتی جای بگیرد، اما غیر از این مورد، عاشق آیفون 7 پلاس هستم. من از رنگ جت بلک استفاده کردم که برای اولین بار از یک قاب برای آن استفاده نکردم. هنوز این موبایل از دستم نیوفتاده است اما می‌توان خش‌های ریزی را دید. اما باید اعتراف کنم که این آیفون حس فوق العاده بهتری نسبت به آیفون 6 اس پلاس به من می‌دهد. ویژگی ضد آب بودن برای من واقعا نجات بخش است چرا که چند بار پیش آمده که بر روی آیفونم مایعات ریخته شود.

 
bubblehead_mikah.jpg  

Mikah

ببینید، این آیفون واقعا زیبا است؛ چیزی که پیش از این انتظارش را داشتیم، ولی بازهم زیبا است. می‌دانم که اپل همچنان محصولات معرفی نشده جذاب تری را آماده می‌کند اما درکل، با آیفون فلز و شیشه‌ای خود فوق العاده خوشحال هستم. درضمن، این بار من به سراغ رنگ رزگلد رفتم که برایم یک تجربه جدید است!

 
bubblehead_mikah_copy.jpg   

Lory

من در حقیقت از آن دسته کاربرانی هستم که سایزهای کوچکتر مانند سایز آیفون 7 یا حتی سایز آیفون‌های 4 اینچی را می‌پسندم؛ پس ارتقا به آیفون 7 پلاس برایم یک جهش بزرگ به شمار می‌رود. طراحی آیفون 7 پلاس را به شدت دوست دارم و از آن راضی هستم. تقریبا این یک تلفن هوشمند برتر است!

 
bubblehead_badder_copy.jpg   

Bader

بهترین آیفون! خب این مورد مشخص است اما اگر رو راست باشم، فکر نمی‌کردم که تا این اندازه از آیفون 7 پلاس با رنگ جت بلک خوشم بیاید، در واقع این رنگ مرا متحیر می‌کند! البته این موضوع زمانی رخ می‌دهد که به خش‌های ریز بر روی بدنه دستگاه توجهی نداشته باشم. من همچنین عاشق دکمه هوم جدید و نحوه عملکرد آن باشم و داشته بدنه ضد آب نیز تقریبا ضروری است. ارتقای قابل توجه دوربین‌ها را هم نباید از قلم انداخت.

 

 
bubblehead_rene.jpg   

Renne

این هنوز یک طراحی با گوشه‌های گرد است؛ این آیفون ابعادی از 3.5 تا 5.5 اینچی داشته و همچنان گوشه‌های گردی دارد؛ از فلزی با سری 7000 و بدنه ضد آب استفاده کرده و همچنان گوشه‌های گردی دارد. شاید هم یک روز از صفحه نمایشی بدون حاشیه استفاده کرده و بازهم از گوشه‌های گردی استفاده کند. همانطور که گفتم، دست انسان‌ها تغییری نمی‌کند، پس داشتن محصولی که در دست شما همچنان حس خوبی را منتقل می‌کند، بهترین موضوع است که آیفون 7 پلاس از آن برخوردار می‌باشد.

 

جک 3.5 میلی متری هدفون و بلندگوها 

 
35mm-to-lightning-plugged-in.jpg
 
bubblehead_serenity.jpg   

Serenity

من همیشه، آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون را در یک جیب مخصوص خود قرار می‌دهم و برای همین دیگر آن را گم نخواهم کرد. اما جدا از این موارد، هدفون‌های بلوتوثی در 99 درصد از موافق برایم درست کار می‌کنند و بلندگوها نیز به همان اندازه 1 درصد برایم کارایی دارند. در مورد بلندگوها هم باید بگویم که واقعا از آن‌ها استفاده می‌کنم و لذت می‌برم.

 
bubblehead_mikah.jpg  

Mikah

برای من بارها پیش آمده که می‌خواستم به موسیقی گوش بدهم اما آداپتور جک 3.5 میلی متری هدفون را فراموش کرده ام! قرار بود که برای یکی از دوستانم، آهنگ یکی از آلبوم‌های جدید را پخش کنم و متاسفانه، دستگاه پخش موسیقی او از رابط AUX برخودار بود که به همین علت، نمی‌توانستم آن را به آیفون 7 پلاس متصل کنم. اما باز هم مشکلی نیست، چراکه این آداپتورها را در اتومبیل، در خانه و در کنار هدفون‌های مورد علاقه ام دارم و هدفون‌های بلوتوثی نیز برای این شرایط حاضر هستند. بلندگوهای دستگاه واقعا عالی هستند! البته قرار نیست به آن‌ها، لقب بهترین‌ها را بدهیم، اما داشتن بلندگوهای استریو در آیفون واقعا شیرین است!

 
bubblehead_mikah_copy.jpg   

Lory

تا به اینجای کار، هیچ مشکلی با حذف جک 3.5 میلی متری هدفون نداشته ام. من همیشه آداپتور تبدیل جک 3.5 میلی متری هدفون را به همراه دارم و برای همین به نظر می‌رسد که به خوبی با شرایط پیش آمده کنار آمده ام. البته مطمئنا روزی می‌رسد که این آداپتور را در خانه جا خواهم گذاشت، اما داشتن ایرپادهای اپل کمکم خواهد کرد. در آیفون‌های قبلی، صدای بلندگو انگار از یک قوطی کوچک خارج می‌شد، اما حالا واقعا تفاوت را می‌توان شنید. شخصا برای تماشای محتوای ویدئویی، از این بلندگوی جدید بسیار استفاده می‌کنم.

 
bubblehead_badder_copy.jpg   

Bader

برخی روزها بود که به خاطر این موضوع و فراموش کردن آداپتور تبدیل جک 3.5 میلی متری هدفون رنج بردم! درست است که اپل، هدفون‌های خود را نیز دارد، اما متاسفانه این محصولات در گوش من درست جای نمی‌گیرند و باید به دنبال هدفون‌های جداگانه خودم باشم. پیش از این، مجبور بودم که آیفونم را به بلندگوی بیسیم وصل کنم، اما به لطف بلندگوهای استریو، دیگر نیاز به انجام چنین کاری نیست. خوشبختانه آیفون 7 پلاس ضد آب بوده و حالا می‌توانم در زیر دوش نیز به موسیقی گوش دهم. 

 
bubblehead_rene.jpg   

Renne

جک 3.5 میلی متری هدفون دیگر چیست؟ شوخی می‌کنم! اما اگر راستش را بخواهید، مطمئنم که روزی می‌رسد که فراموش می‌کنم آداپتور تبدیل را به همراه خود بیاورم و از گوش دادن به موسیقی عاجز بمانم! تا به امروز، از محصولات بلوتوث محور استفاده کرده ام که عملکرد خوبی داشته اند، اما گاهی می‌خواهم از هدفون‌های فوق العاده باکیفیت استفاده کنم که همه محصولات بلوتوثی اینگونه نیستند. من ویدئوها و محتوای زیادی را در آیفونم تماشا می‌کنم و بلندگوهای استریو واقعا کمکم کرده اند؛ یک ارتقای بزرگ.

 

 دوربین

 
iphone-7-photography.jpg
 
bubblehead_serenity.jpg   

Serenity

دوربین، دلیل اصلی خرید آیفون 7 پلاس است. دوربین دوم از لرزشگیر اپتیکال بهره نمی‌برد و عملکرد در نور کم نیز چندان عالی نیست، اما با تمام این شرایط، آیفون 7 پلاس یک محصول فوق العاده برای عکاسی و فیلمبرداری به شمار می‌رود.

 
bubblehead_mikah.jpg  

Mikah

بله بله بله! دوربین آیفون 7 پلاس برای عکاسی تقریبا به یک “مورد حتمی” تبدیل شده است. حیوانات خانگی من هیچ وقت به این زیبایی در تصاویر نبوده اند و این موضوع زمانی اوج می‌گیرد که درحالت پرتره به عکاسی بپردازم. شاید این دوربین به اندازه یک DSLR عمل نکند، اما تصاویر ثبت شده با این آیفون شما را متحیر خواهند کرد.

 
bubblehead_mikah_copy.jpg   

Lory

می‌توانم به جرئت بگویم که دلیل ارتقا از آیفون SE به این محصول برای من، دوربین‌ها بوده اند. واقعا باورش سخت است که دوربین این دو تلفن هوشمند تا این حد باهم تفاوت داشته باشند. قابلیت زوم تا 2 برابر برای گرفتن تصاویر دورتر نیز واقعا برایم کاربردی بوده است و حالا می‌توانم از سوژه‌های بیشتری عکس بگیرم.

 
bubblehead_badder_copy.jpg   

Bader

عکاسی در شب می‌تواند به تنهایی دلیلی باشد برای خریدن آیفون 7 پلاس؛ اما جدا از کیفیت دوربین این محصول، لنز دوگانه نیز واقعا عالی عمل می‌کند. به کمک این حالت می‌توان عکس‌هایی پرتره و فوق العاده زیبا گرفت و در عین حال از قابلیت زوم دو برابر نیز استفاده کرد. بد نیست اشاره کنم که بابت مجهز شدن آیفون 7 به لرزشگیر اپتیکال نیز بسیار خوشحالم.

 
bubblehead_rene.jpg   

Renne

در نور مناسب، شما می‌توانید با تمام آیفون‌های عرضه شده درطی سال‌های اخیر تصاویری زیبا تهیه کنید؛ تقریبا با تمامی تلفن‌های هوشمند مدرن سال‌های اخیر. اما مزیت آیفون 7 پلاس برای من، گرفتن تصاویری است که تا بحال نمی‌توانستم بگیرم! عکاسی در نور ضعیف، زوم کردن تا دو برابر بر روی سوژه‌ها، همگی در تصاویری که ثبت می‌کنم تاثیر مثبتی داشته اند. حالت عکاسی پرتره در iOS 10.1 کاملا بی نقض نیست، اما داشتن آن در یک تلفن هوشمند واقعا عالی است.

صفحه نمایش، دکمه هوم، بدنه ضد آب و عملکرد 

 
iphone-7-pokemon-go-rain.jpg
 
bubblehead_serenity.jpg   

Serenity

درحقیقت ویژگی گستردگی رنگ‌ها در استفاده‌های روزمره شاید چندان به چشم نیاید، چراکه آیفون‌های جدید واقعا از صفحه‌های خوبی برخوردارند و تنها زمانی فرق را متوجه می‌شوید که با یک آیفون 6 اس کنار آیفون 7 کار کنید. در زمینه باتری باید بگویم که شارژ این محصول را بیشتر از آیفون 6 اس پلاس تمام می‌کنم که بخاطر عکاسی زیاد است؛ در واقع چندان شوکه نشده ام. درباره دکمه هوم؛ زنده باد دکمه هوم جدید! دکمه جدید آیفون یک ویژگی جذاب و آینده نگرانه است، اما امیدوارم که ایرادات مربوط به آن نیز رفع شود. مثلا عملکرد بر روی یک سطح صاف مانند میز می‌تواند بهتر باشد. فیلمبرداری 4K در زیر آب به نوعی برایم یک تفریح است! تا به امروز تصاویر و ویدئوهای زیادی را از زیر آب گرفته ام که همگی کیفیتی عالی داشتند. مقاوت دربرابر آب در زیر باران می‌تواند کمکی باشد که به دستگاه شما آسیبی نرسد.

 
bubblehead_mikah.jpg  

Mikah

اگر صادقانه بگویم، تغییر خاصی را احساس نکرده ام. مسلما این یک صفحه نمایش عالی است و عملکردی بهتر از تمامی آیفون‌های دیگر دارد، اما تغییرات تازه آن چندان قابل تشخیص نیست. احتمالا ویژگی گسترده شدن رنگ‌ها به میزان 25 درصد زمانی برایم قابل درک باشد که اینستاگرام، به این فناوری تازه مجهز شود. در زمینه باتری باید بگویم که آیفون 7 پلاس کارش را در زمینه نگه داشتن شارژ تا آخر شب به خوبی انجام می‌دهد و من از آن راضی هستم. پس از کار کردن با آیفون 7 پلاس، دکمه هوم آیفون 6 اس برایم کهنه و بد به نظر می‌رسد. حدودا چند روز طول کشید که به دکمه آیفون جدید عادت کنم و حالا می‌توانم به راحتی بگویم که از آن لذت می‌برم. درحال حاضر، لرزش آن را در درجه 2 تنظیم کردم که حس عالی به من منتقل می‌کند. من همیشه مراقب تلفن هوشمند خود هستم اما درکل افزودن مقاومت در برابر آب برای شرایطی ناگهانی یک اقدام بسیار خوب بوده است و برای همین، استرس کمتری در نگهداری از آیفون خود در این شرایط دارم.

 
bubblehead_mikah_copy.jpg   

Lory

مشخصا رنگ‌ها و تصاویر روشن‌ تر و زنده تر به نظر می‌رسند و واقعا بهتر از هر صفحه نمایشی است که تا به امروز استفاده کرده ام. در واقع با ارتقا به آیفون 7 پلاس متوجه شدم که رنگ‌ها و تصاویر را بهتر و درست تر مشاهده می‌کنم! از آنجایی که من از یک آیفون SE به آیفون 7 پلاس مهاجرت کرده ام، باید بگویم که باتری این آیفون جدید واقعا برایم عالی است و از آن رضایت دارم. با انجام کارهای روزمره ام در آخر شب هنوز 40 درصد شارژ داشتم و این نشان می‌دهد که تا آخر شب می‌توانم بدون نیاز به شارژر زندگی کنم! دکمه جدید اپل، ویژگی جدیدی است که دوست دارم به همه نشان بدهم! در حقیقت دکمه هومی که در واقع یک دکمه نیست به نوعی جادویی است! واقعا منتظر هستم تا محصولات بیشتری را در بازار با این نوع دکمه ببینم. در حقیقت من هیچ بار آیفون 7 پلاس را نزدیک آب نبرده ام و احتمالا این کار را نخواهم کرد! در واقع تا به امروز عادت کرده ام که تلفن هوشمندم را زمانی که در دریا یا مکان‌های نزدیک به آب هستم به گوشه‌ای بگذارم!

 
bubblehead_badder_copy.jpg   

Bader

صفحه نمایش‌های آیفون واقعا زنده و شاداب هستند اما زمانی که از یک صفحه نمایش AMOLED استفاده می‌کنم، به اغراق زیاد رنگ‌ها عادت می‌کنم. خوشحالم که آیفون‌های جدید دقت رنگ بهتری دارند، اما همانطور که گفتم، اغراق و رنگ‌های شاداب تر را بیشتر می‌پسندم. عملکرد سخت افزاری در آیفون 7 پلاس واقعا بهتر و سریع تر است و یک گیگابایت رم بیشتر در آیفون 7 پلاس، انجام وظایف چندگانه را بهتر می‌کند. با توجه به طول عمر باتری آیفون 7 پلاس، من می‌توانم به راحتی، یک روز کامل را بدون شارژ کردن این آیفون به کار کردن با آن مشغول شوم. با تمام این تفاسیر، این طول عمر باتری بیشتر شبیه به آیفون 6 اس پلاس است و من، آنطور که در مراسم اپل گفته شد، طول عمر باتری بیشتر را احساس نکردم. احتمالا ویژگی مورد علاقه من در آیفون 7 پلاس، دکمه هوم جدید است که با سیستم عامل iOS 10 و لاک اسکرین جدید این نسخه بهینه شده است. منتظرم تا برنامه‌های بیشتری عرضه شوند که از این دکمه هوم بهره وری بیشتری دارند. آیفون 7 پلاس من وقتی که درحال گوش دادن به موسیقی بودم به داخل آب افتاد و برایش هیچ مشکلی پیش نیامد که خود یک آزمایش کارآمد و مناسب بود!

 
bubblehead_rene.jpg   

Renne

وقتی که شما، فناوری جدید مربوط به رنگ‌ها را در صفحه نمایش آیفون 7 تجربه می‌کنید، متوجه می‌شوید که سایر صفحه‌‎‌های نمایش فاقد آن ویژگی هستند. پیش از این، یک نمونه ویدئوی 4K بر روی صفحه ‌ای با این فناوری DCI-P3 (همانند آیفون) و صفحه‌ای با فناوری sRGB به 1080p دیده بودم و باید بگویم که اصلا کیفیت صفحه‌های DCI-P3 واقعا بهتر بودند. من هر روز از حالت ذخیره باتری بر روی آیفون 7 پلاس استفاده می‌کنم و با این وجود، هیچ وقت با مشکل باتری برخورد نکرده ام. با دکمه جدید هوم نیز مشکلی ندارم، اما به نظر می‌رسد که این دکمه بر روی آیفون 7 کمی بهتر از 7 پلاس عمل می‌کند. در هرصورت با عادت کردن به این دکمه می‌توانم بگویم که از آن بسیار لذت می‌برم. تنها مشکل اینجاست که  موتور Taptic صدای آنچنان بلندی را ایجاد نمی‌کند که امیدواریم در آینده رفع شود. اپل اعلام کرده است که گارانتی آیفون‌های جدید شامل آب دیدگی نمی‌شود و این مقاومت در برابر آب در حد شرایط‌ ساده است و نه شنا کردن با آیفون در اعماق دریا! اما جدا از این‌ها، این ویژگی را آزمایش کردم و تا به امروز به مشکلی بر نخورده ام. درکل من عاشق راه رفتن در زیر باران و کار کردن با آیفون 7 پلاس هستم!

 جمع بندی کلی 

 
iphone-7-geekbench.jpg
 
bubblehead_serenity.jpg   

Serenity

این اولین آیفون بزرگ من است که ابعاد آن واقعا درست به نظر می‌رسد. تغییرات و بهبودهای ایجاد شده در زمینه دوربین به تنهایی می‌تواند عاملی باشد برای خرید این محصول! البته رنگ جت بلک، صفحه نمایش با رنگ‌های گسترده و موتور Taptic به نوعی در انتخابم تاثیرگذار هستند. این تلفن هوشمند بی نقص نیست؛ سایز آن برایم بزرگ است و طول عمر باتری می‌توانست بیشتر باشد، اما درکل این بهترین آیفونی است که تا به امروز داشته ام که می‌تواند شروعی برای محصولات تازه اپل در آینده باشد.

 
bubblehead_mikah.jpg  

Mikah

من در هر صورت قصد داشتم به که آیفون 7 پلاس مهاجرت کنم و این تلفن هوشمند را انتخاب کنم. من تقریبا هرسال تلفن هوشمندم را عوض می‌کنم چرا که عاشق دنیای تکنولوژی هستم! و باید اعتراف کنم که این محصول یک ارتقای کاملا باارزش خصوصا در زمینه دوربین بوده است. سرعت دستگاه، اسپیکرهای استریو و موتور Taptic، همگی یک تلفن هوشمند جذاب را تشکیل می‌دهند. درکل حتی بدون داشتن جک هدفون، من عاشق آیفون 7 پلاس هستم.

 
bubblehead_mikah_copy.jpg   

Lory

سخت افزار و قدرت دستگاه نسبت به تلفن هوشمند قبلی من یعنی آیفون SE ارتقا داشته است اما از طرفی، ابعاد دستگاه واقعا بزرگ است. من واقعا از دوربین دوگانه این محصول لذت بردم و هنوز هم عاشق صفحه نمایش بزرگ و شاداب این محصول هستم، اما هنوز نمی‌دانم که این را به عنوان تلفن هوشمند بعدی ام انتخاب خواهم کرد یا خیر.

 
bubblehead_badder_copy.jpg   

Bader

این یک تلفن هوشمند شگفت انگیز است و برای کسانی که از یک آیفون 6 یا 5 اس استفاده می‌کنند، یک ارتقای با ارزش به شمار می‌رود. از نظر من، این یک تغییر کاملا مهم نسبت به آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس محسوب نشده و فقط بخش‌های کوچکی تغییر کرده اند. درکل منتظر هستم تا نوآوری‌های بیشتری از اپل در زمینه سخت افزار و البته نرم افزار مانند حالت پرتره آیفون 7 پلاس و موتور لرزشی Taptic را شاهد باشیم.

 
bubblehead_rene.jpg   

Renne

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس. دوربین این دو تلفن هوشمند همچنان من را متحیر می‌کنند و موتور لرزشی Taptic می‌تواند موردی باشد که در آینده به کمک بهبود‌های نرم افزاری به موردی مهم و کاربردی در محصولات اپل تبدیل شوند. رزولوشن صفحه نمایش همچنان نسبت به رقبا کمی پایین است و دلیل آن، توجه بیشتر به طول عمر باتری است. از این گذشته، شاید بسیاری از کاربران با نبود جک 3.5 میلی متری کنار نیایند. درکل اگر یک آیفون 6 اس دارید، شاید تنها دو ویژگی دوربین و مقاومت دربرابر آب برای شما تازگی داشته باشد، اما اگر عاشق آیفون باشید، عاشق آیفون 7 خواهید شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420