لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش دانلود از اپ استور در مک بوک

آموزش دانلود از اپ استور در مک بوک

معرفی و آموزش استفاده از اپ استور میکنتاش :

اگر شما یک مک بوک جدید خریده اید ، حتما تا به حال این موضوع به ذهنتان رسیده است که نرم افزارهای مکینتاش ، مانند نرم افزارهای ویندوز زیاد نیستند و نمیتوان همه آنچه که نیاز داریم را با یک جستجوی ساده به دست آوریم . حال باید برای این مشکل بزرگ چه کرد ؟
اپل برای سیستم عامل مکینتاش ، مانند آیفون یک اپ استور راه اندازی کرده است که شامل هزاران هزار نرم افزار میباشد . میتوانید این نرم افزارها را به راحتی از اپ استور دانلود و نصب کنید . این نرم افزارها شامل دسته های : بازی – کاربردی – موزیک – طراحی و … میباشد .

چرا باید از مک اپ استور دانلود کنیم ؟

اپل به صورت پیش فرض اجازه نصب هیچ نرم افزاری که از منابع متفرقه و خارج از اپ استور دانلود شده است را نمیدهد . اما با یک تنظیم ساده میتوانید این دسترسی را به نرم افزارهای دیگر بدهید . اما چرا اپل ترجیح میدهد که نرم افزارها حتما از اپ استور دانلود شوند ؟
شاید یکی از بزرگترین مزیت های سیستم عامل آیفون ها ، عدم داشتن ویروس میباشد . همان طور که میدانید اپل برای سیستم عامل iOS نیز یک اپ استور جدا دارد که تمامی نرم افزارها از این طریق نصب میشود و حتما باید نرم افزارهایی که در این استور وجود دارند ، مورد تست ۱۵ روزه واقع گردند . پس از انجام این تست ها و سربلند شدن در این آزمایشات ، اپل اجازه دسترسی این نرم افزار از طریق اپ استور را صادر میکند . دلیل اصلی عدم داشتن ویروس روی سیستم عامل آی او اس همین میباشد .
حال اپل میخواهد همین سیستم موفق را روی مک بوک قرار دهد . یعنی هر نرم افزاری که قرار است روی مک بوک نصب شود ، ابتدا باید مورد تست و تاییده کارشناسان قرار گیرد . بنابراین خیالتان از ویروس راحت خواهد بود .
این موضوع یک مزیت بزرگ دیگر نیز دارد . آپدیت های مکرر که اپل از برنامه نویسان میخواهد . اپل در قبال قرار دادن نرم افزارها در اپ استور ، از برنامه نویسان میخواهد تا نرم افزارها را تا 3 سال آپدیت نگه دارند و همیشه نرم افزار را بروزرسانی کنند .

چگونه میتوان از اپ استور نرم افزار دانلود کرد ؟

ابتدا نرم افزار App Store را از داخل سیستم عامل مکینتاش باز کنید . این نرم افزار معمولا در فضای داک قرار دارد . سپس نرم افزاری که میخواهید را بیابید . شما میتوانید هر نرم افزاری که مد نظر دارید را با جستجوی ساده از داخل اپ استور پیدا کنید . حتی میتوانید یک کتگوری را جستجو کنید .
پس از پیدا کردن نرم افزار مورد نظر ، اگر نرم افزار رایگان باشد بر روی دکمه Get کلیک کنید و اگر نرم افزار پولی باشد ، قیمت نرم افزار زیر آن با عنوان Price نوشته شده است . میتوانید با پرداخت هزینه نرم افزار ، اقدام به دانلود و نصب نرم افزار کنید .
پس از لمس کردن دکمه Get مک بوک از شما میخواهد تا پسورد اپل آیدی را وارد کنید .
پس از وارد کردن پسورد ، نرم افزار شروع به دانلود میشود و پس از چند لحظه ، نرم افزار ایمن ، آپدیت و بی خطر را در اختیار خواهید داشت .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420