لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بالاخره مک بوک های ۱۵ اینچ با تاچ بار وارد بازار شد

بالاخره مک بوک های ۱۵ اینچ با تاچ بار وارد بازار شد
پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره مک‌ بوک‌های جدید اپل روانه بازار شدند. این مک‌ بوک‌های جدید از ویژگی‌های تازه‌ای برخوردار هستند که احتمالا مهمترین و جذاب ترین آن‌ها، تاچ بار است. حال در ادامه، نگاهی به مک بوک پرو 15 اینچی خواهیم داشت.
مک بوک پرو 15 اینچ از یک طراحی جدید برخوردار است؛
ابعاد کلی دستگاه کاهش یافته و در حقیقت نزدیک به ابعاد یک مک بوک ایر 13 اینچی می‌باشد. اپل دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی را برای این محصول در نظر دیده که از نظر ما، رنگ خاکستری تیره جلوه تازه تری به دستگاه ما می‌دهد.
صفحه نمایش مک بوک پرو 15 اینچی اپل از لحاظ روشنایی و میزان دقت رنگ‌ها واقعا بهتر شده و شاید بتوان گفت که این بهترین صفحه نمایشی است که بر روی یک لپتاپ دیده‌ایم. کیبورد و تاچ پد دستگاه نیز دستخوش تغییراتی شده اند؛ تاچ پد دستگاه حالا دو برابر شده است که برای انجام ژست‌های حرکتی یا استفاده از فناوری فورس تاچ، بسیار مناسب می‌باشد. کیبورد نیز حالا از مکانیزم پروانه‌ای نسخه دوم استفاده می‌کند.
شاید کار با این کیبورد در ابتدا کمی مشکل باشد اما با عادت کردن به آن، متوجه خواهید شد که این، یکی از بهترین کیبوردهای موجود برای لپتاپ‌هاست. قدرت پردازشی دستگاه نیز طبیعتا افزایش یافته و حالا این مک بوک جدید می‌تواند در زمینه انجام‌ کار‌های بسیار سنگین، عملکرد بهتری داشته باشد. تاچ آیدی نیز بالاخره به مک بوک پرو راه یافته و حالا شما می‌توانید از این سنسور برای ورود به حساب کاربری و انجام خریدها و ورود به فایل‌های شخصی استفاده کنید. شاید مورد بحث ترین بخش مک بوک جدید اپل، تاچ بار باشد. این یک نوار لمسی از نوع OLED است که در بالای کیبورد قرار گرفته است.
در نگاه اول، متوجه می‌شوید که کلید‌های Esc و کلیدهای F به صورت لمسی در آمده اند، اما این تنها ویژگی تاچ بارنیست. این نوار لمسی در حقیقت به شما امکان می‌دهد که کارهای خود را با مک بوک خود به صورت سریع تر و جذاب تر انجام دهید، بدون آنکه نیازی به یک صفحه نمایش لمسی داشته باشید. حال در ادامه می‌خواهیم نگاهی به این محصول داشته باشیم.
 
{media id=1005,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420