لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل به دنبال ساخت عینکهایی است که با آیفون کار کنند؟

آیا اپل به دنبال ساخت عینکهایی است که با آیفون کار کنند؟
پروژه گوگل گلَس را به یاد می آورید؟ عینک های هوشمندی که تا به آن موقع نظیر آنرا کسی ندیده بود و زمانی برای اولین بار همگی این محصول را شناختند که گوگل تبلیغی با این عنوان برایش ساخته بود: یک روز عادی با گوگل گلس. اما مدتی بعد مشخص شد, نکاتی در این محصول است که باب میل مصرف کنندگان نیست, مخصوصا قیمت 1500 دلاری آن! بخاطر وجود دوربین در این محصول, کاربران درگیر مشکلاتی میشدند که همین اتفاقات باعث شد بسیاری از رستورانها, فست فودها, سالن های تئاتر و بارها از ورود گوگل گلس به محیط کاری خود جلوگیری کنند !
حالا به نظر میرسد که اپل نیز قصد دارد شانس خود را در این زمینه امتحان کند. درست به مانند اپل واچ, این عینک های هوشمند نیز قادرند با آیفون پِیر شوند. با وجود اینکه این عینکها قادرند تصاویر محیط آیفون را نیز به شما نشان دهند, اما باز هم مبتنی بر واقعیت افزوده هستند. 
نباید به این زودی منتظر معرفی این تکنولوژی از سوی اپل بود, با توجه به گزارشات اپل تعداد محدودی از ملزومات را جهت ساخت نمونه های تستی سفارش داده است اما مشخص است که این لوازم به منظور تولید انبوه نخواهند بود. به عقیده یکی از افراد شناخته شده و مرتبط با این پروژه, عینک های هوشمند تا بعد از سال 2018 معرفی خواهند شد. تابستان گذشته تیم کوک در مصاحبه ای به تکنولوژی واقعیت افزوده اشاره کرد و احتمال داد که شاید عینک های هوشمند اولین محصول اپل باشند که مبتنی بر این تکنولوژی خواهند بود. خوشبختانه در این مسیر اپل از گوگل درس گرفته و قطعا محصولی با مشکلات کمتر طراحی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373