لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تجربه مهاجرت از اندروید به آیفون را از زبان کاربران بشنوید | چرا کاربران به آیفون مهاجرت میکنند ؟

تجربه مهاجرت از اندروید به آیفون را از زبان کاربران بشنوید | چرا  کاربران به آیفون مهاجرت میکنند ؟

مهاجرت به آیفون : 

همانطور که گفتیم، مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر، از مواردی است که مورد توجه عده زیادی از کاربران است. یکی از حالات جابجایی، مهاجرت از سیستم عامل اندروید به  iOS است. کاربران زیادی هستند که با این مورد مشکلی نداشته اند و برخی نیز به همان سیستم عامل اول خود برگشته اند. حال iMore  کاربرانی که از تلفن‌های هوشمند نکسوس به آیفون مهاجرت کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده و دلیل این کار را از آن‌ها پرسیده است.
 
Cover-nexus.jpg
 

مهاجرت از نکسوس به آیفون

City00
حدود یک سال قبل از اینکه به نکسوس 6 مهاجرت کنم، از تلفن هوشمند آیفون 5 اس استفاده می‌کردم. در آن زمان، من به دنبال محصولی بودم که تحت اپراتور ورایزون به صورت آنلاک و با سیستم عامل اندروید خالص باشد. علاوه بر آن‌ها، می‌خواستم که محصولی با صفحه نمایش 5.5 اینچی و بیشتر داشته باشم. در ابتدا، عاشق نکسوس 6 بودم اما متاسفانه صفحه آن شکست. با منتشر شدن شایعات پیکسل‌های گوگل، تصمیم گرفتم که با اندروید باقی بمانم. اما با دیدن ظاهر پیکسل‌های جدید و البته قضایای نه چندان جالب پیرامون گلکسی نوت 7، به یک آیفون 7 پلاس برگشتم.
 

مهاجرت از نکسوس 5 ایکس به آیفون

nmarrion
من یک تلفن هوشمند نکسوس 5 ایکس داشتم و به دنبال یک تلفن هوشمند جدید بودم. انتظار پیکسل‌های گوگل را داشتم که با بروزرسانی‌های بلند مدت عرضه شوند و یکی را خریداری کنم. اما جدا از نداشتن بروزرسانی‌های بلندمدت مانند اپل، از قیمت ان بشدت متعجب شدم! برای چه هزینه یک آیفون را برای یک محصولی که آیفون نیست خرج کنم؟ برای همین آیفون 7 پلاس را خریداری کردم و از آن بسیار راضی هستم.
 
Cover-android-to-ios.jpg
 

مهاجرت از اندروید به iOS

ChuckNorm
من واقعا از سیستم عامل اندروید ناامید شده بودم. من در ابتدا از گلکسی نکسوس گوگل و تبلت‌ نکسوس ساخت ایسوس استفاده می‌کردم و متوجه شدم که این دو، تجربه‌ای سریع از اندروید را در اختیارم قرار می‌دهند. اما متاسفانه، بعد از 6 ماه متوجه شدم که سرعت دستگاه کاهش یافته است و این مورد هم برای تبلت و هم برای تلفن هوشمند من صادق بود. برای همین، تصمیم گرفتم که از یک آیفون و یک آیپد مینی استفاده کنم که باهم به راحتی تمام کار می‌کنند. فقط نیاز دارم که دوستانم به جمع اکوسیستم اپل بپیوندند تا بتوانم از طریق iMessage و به کمک این دو با آن‌ها ارتباط داشته باشم؛ چراکه برنامه واتس‌اپ تنها برای آیفونم موجود است.
چند کاربر دیگر، پس از نکسوس، سامسونگ را نیز بررسی کرده بودند، اما در نهایت به آیفون برگشتند.
 
Cover-Samsung.jpg
 

مهاجرت از سامسونگ گلکسی اس 6 به آیفون

user
من هیچ وقت کاربر یک آیفون نبوده ام تا اینکه یک آیفون 6 اس پلاس خریداری کردم. در آن زمان، من کاربر یک نکسوس 6 بودم ولی تصمیم گرفتم که به چرخه و اکوسیستم اپل بپیوندم. در ابتدا، شرایط اینگونه به نظر می‌آمد که انگار برخی ویژگی‌های مهم که در اندروید داشته ام را از دست داده ام و برای همین، یک گلکسی اس 6 اج پلاس خریداری کردم. در ابتدا، عاشق صفحه نمایش و دوربین‌ این تلفن هوشمند شده بودم، اما جایی که واقعا به من لطمه زد، تجربه کاربری در نرم افزار دستگاه بود و دلیل آن، رابط کاربری تاچ ویز بود. باتری دستگاه نیز از تلفن هوشمند آیفون 6 اس پلاس نیز ضعیف تر بود. برای همین دست از اندروید کشیدم و به سراغ آیفون 7 رفتم. درحال حاضر، با این محصول نمی‌توانم خوشحال تر باشم!
 
Cover-HTC.jpg
 

مهاجرت از HTC به آیفون

 
Digitalicecream
من تصمیم گرفتم که نکسوس 6 پی عزیزم را کنار بگذارم و دلیل آن این است که گوگل، برند خوب نکسوس را از بین برد و بجای آن، تلفن‌های هوشمندی شبیه به آیفون تولید کرد که توسط برند HTC تولید شده اند. این یعنی که نکسوس‌ها دیگر از لحاظ بروزرسانی همانند سابق نخواهند بود که برایم خبری بد است. برای همین، شاید من تلفن هوشمند بدی داشته باشم، اما صفحه نمایش آن واقعا خوب است و از بلندگوهای آن لذت می‌برم. از طرفی، آیفون صفحه خیلی خوبی دارد و حالا هم که به بلندگوهای استریو مجهز شده است. شاید آیفون از شارژ سریع پشتیبانی نکند، اما من واقعا به این فناوری نیازی ندارم. از طرفی تجربه نرم افزاری iOS می‌تواند این مشکلات را برایم حل کند!
 
Cover-Motorola_copy_copy.jpg
 

مهاجرت از موتورلا به آیفون

Pyro72
من از زمان عرضه شدن اندروید، تلفن‌های هوشمند زیادی را با این سیستم عامل خریداری کرده ام. موتورولا دروید، نکسوس اس، گلکسی اس 3، نکسوس 5، گلکسی اس 6 و بسیاری از مدل‌های دیگر که اصلا یادم نمی‌آید. تا به اینجا، نکسوس 5 تلفن هوشمند مورد علاقه من بوده است، چراکه در آن هیچ برنامه اضافه‌ای وجود ندارد و بروزرسانی‌های سریعی نیز دریافت می‌کردم، اما تا زمانی که آن را شکستم! در آن زمان، نکسوس جدید چندان مرا به خود جذب نکرد و برای همین به سراغ یک گلکسی اس 6 رفتم. در آن واحد، من از یک لپتاپ مک بوک پرو و یک آیپد هم استفاده می‌کردم. گلکسی اس 6 یک تلفن هوشمند عالی بود، اما آپدیت‌های کند و برنامه‌های اضافه از پیش نصب شده و البته باتری دستگاه واقعا جای تامل داشتند. نکته بدتر اینجا بود که یک بررسی از گلکسی اس 6 در سایت سامسونگ قرار دادم اما آن‌ها هیچ وقت آن را تایید نکردند و در سایت سامسونگ قرار ندادند. حالا من یک آیفون 7 پلاس با حافظه 128 گیگابایتی دارم که از باتری عالی و حافظه فراوانی برخوردار است و خبری از برنامه‌های از پیش نصب شده هم نیست.
حتی عده ای از کاربران هم هستند که به فکر مهاجرت بوده اند. من هنوز به اکوسیستم اپل مهاجرت نکرده ام، اما برنامه دارم که این کار را انجام دهم و برای آن، یک دلیل بزرگ وجود دارد: پایدار نبودن اندروید.
در اندروید، یک روز تلفن هوشمندم باتری عالی داشت و روزی دیگر، باتری آن فوق العاده ضعیف می‌شد! مدیریت حافظه نیز اصلا خوب نیست.
سرویس‌های خوب گوگل نیز از تلفن‌های هوشمند نکسوس جدا شده و حالا در پیکسل‌های گوگل وجود دارند که قیمتی بسیار زیاد دارند. برای همین، به شدت تصمیم دارم که به سراغ آیفون اپل بروم، اما به گوگل یک شانس دیگر می‌دهم؛ چراکه امسال، این شرکت سخت افزار و نرم افزار محصولاتش را زیر نظر دارد. اگر این موضوع منجر به بهبود اندروید شود، به اندروید باز خواهم گشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373