لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا میتوان با آیفون 7 دوش گرفت ؟

آیا میتوان با آیفون 7 دوش گرفت ؟

آیا آیفون 7 ضد آب است ؟

شاید بزرگترین بروزرسانی آیفون های سال 2016 مربوط به مقاومت بی اندازه آن ها در مقابل آب باشد . ویژگی جذابی که کار را برای خیلی ها آسان کرده است و حتی در استخر هم از این گوشی استفاده میکنند و از دوربین فوق العاده آن بهره میبرند . اما میخواهیم در این مقاله به این موضوع بپردازیم که آیا میتوان با آیفون 7 به زیر دوش حمام رفت و با آن دوش گرفت ؟‌ با ما در ادامه همراه باشید .

۱ – چند وقت است از خرید آیفون میگذرد ؟

اگر کنفرانس اخیر اپل را به دقت دیده باشید نکته مهمی که اپل پس از معرفی آیفون ۷ بیان داشت این بود که گارانتی گوشی آیفون با این که کاملا ضد آب شده است ، شامل آب خوردگی نمیشود . علت این تصمیم اپل چه بود ؟
همان طور که میدانید گوشی هایی که ضد آب طراحی میشوند دارای چسب های قوی و پلاستیک هایی در اطراف درزها هستند تا از نفوذ آب جلوگیری شود . این چسب ها و پلاستیک ها به مرور زمان و به علت ضربه هایی که میخورد ، کمی جا باز میکند و راه برای نفوذ قطرات آب باز میشود . بنابراین اگر به تازگی آیفون را تهیه کرده اید و گوشی ضربه ای ندیده است ، به نظر میرسد که همچنان گوشی شما ضد آب است ، اما اگر مدت زیادی از خرید شما میگذرد ، ریسک این کار را انجام ندهید . ( هر چند که در کل نباید این ریسک را قبول کنید )

۲ – تکنولوژی به کار رفته چگونه است ؟

استاندارد IP67 که آیفون 7 دارای این استاندارد میباشد ، به این گوشی این قابلیت را میدهد که گوشی آیفون 7 تا عمق یک متری به مدت یک ساعت زیر آب دوام بیاورد . استانداردی که پیش تر در اپل واچ ها سراغ آن را داشتیم .

۳ – وضعیت گارانتی آب خوردگی در سایر محصولات چگونه است ؟

برندهای دیگر هم گوشی های ضدآبی را وارد بازار کرده اند . گلکسی اس ۷ سامسونگ یا گوشی‌های اکسپریا سونی هم گوشی های ضد آبی هستند که در صورت آب خوردگی و نفوذ مایعات شرایطی مانند اپل دارند و گارانتی جوابگوی آن ها نیز نخواهد بود .

اما به راستی چرا اپل گوشی آیفون ۷ را ضد آب معرفی کرده است ؟ سوالی که شاید برای خیلی از افراد به وجود آمده باشد .

اگر به کلیپ های تبلیغاتی شرکت اپل در مورد ضدآب بودن آیفون ۷ دقت کرده باشید (پیش تر کلیپ ها در سایت منتشر شده است) اپل این ویژگی را گذاشته است تا با خیال راحت زیر باران قدم بزنید و با گوشی صحبت کنید و نگران خراب شدن گوشی نباشید . همزمان هم از باران و هم از گوشی لذت ببرید . یا اینکه اگر به استخر رفتید بدون اینکه گوشی را وارد استخر کنید ، از دوربین آن لذت ببرید ، اما اگر کمی آب روی گوشی هم ریخت ، مشکلی پیش نخواهد آمد . اما اصلا پیشنهاد نمیکند که با آیفون از داخل آب فیلمبرداری کنید و نگران هیچ چیز نباشید .

نتیجه نهایی :

اگر میخواهید آیفون 7 را زیر آب استفاده کنید و یا اینکه با آن دوش بگیرید ، طبق کلیپ هایی که منتشر شده است هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد . اما اگر گوشی ضرب خورده است و یا اینکه مدت زمان زیادی است از آن استفاده میکنید ، مراقب باشید .
پیشنهاد : از گوشی زیر آب به صورت مستقیم استفاده نکنید .
در انتها از شما دعوت میکنم به کلیپی که آیفون 7 پلاس به صورت کامل زیر دوش آب میرود ولی همچنان مشغول فیلمبرداری است و مشکلی برایش به وجود نیامده است ، را ببینید :
{media id=993,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373