لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر مهم | دوربین آیفون 7 پلاس در هنگام فیلمبرداری دچار مشکل میشود

خبر مهم | دوربین آیفون 7 پلاس در هنگام فیلمبرداری دچار مشکل میشود
آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به جرئت بهترین تلفن های هوشمند اپل هستند؛ این دو از دوربین‌هایی با کیفیت، صفحه نمایش‌هایی زیبا و پردازنده‌هایی فوق العاده قدرتمند برخودار شده که این دو را به محصولاتی جذاب تبدیل می‌کنند. همانطور که می‌دانید، دوربین‌های به کار رفته در آیفون‌های جدید از بهترین دوربین‌های موجود در تلفن‌های هوشمند هستند، اما به نظر می‌رسد که در زمینه فیلمبرداری، دوربین آیفون 7 پلاس دارای یک مشکل عجیب است.  
تلفن هوشمندی که در دست داریم، یک آیفون 7 پلاس است که به سیستم عامل iOS 10.2 مجهز شده است که در حقیقت جدیدترین نسخه از این سیستم عامل درحال حاضر است. آیفون 7 پلاس یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز دوگانه، لرزشگیر اپتیکال و گشودگی لنز f/1.8 دارد که یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود. ویدئوهایی که با این تلفن هوشمند ثبت می‌شوند، تقریبا عالی هستند، اما به نظر می‌رسد که در این زمینه، یک مشکل وجود دارد.
این مشکل زمانی رخ می‌دهد که شما، دوربین را از یک محوطه روشن به یک محوطه تاریک‌تر می‌برید و یا این کار را به صورت بلعکس انجام می‌دهید. اصولا در این بخش، نباید مشکلی باشد، اما در آیفون 7 پلاس هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، نرخ فریم ویدئو کمی کاهش یافته و نور ثبت شده در ویدئو به نوعی کم و زیاد می‌شود که واقعا می‌تواند آزار دهنده باشد.
در این ویدیو، آیفون 7 پلاس را با گوگل پیکسل نیز مقایسه کردیم و مشخص شد که این مشکل فقط در آیفون 7 پلاس وجود دارد. متاسفانه نمی‌دانیم که این مشکل نرم افزاری بوده یا سخت افزاری، اما مطمئن هستیم که اپل به زودی راه کاری برای حل این مشکل خواهد یافت.
 
{media id=998,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373