لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی بهترین نرم افزارهایی که با تاچ آیدی همسان سازی شده اند

معرفی بهترین نرم افزارهایی که با تاچ آیدی همسان سازی شده اند

معرفی بهترین نرم افزارهای اپ استور :

می‌دانیم که سنسور اثر انگشت پیش از این در موبایل‌های دیگری هم وجود داشته است، اما می‌توان به جرئت گفت که اپل در پیاده کردن ایده سنسور اثر انگشت در تلفن‌های هوشمند خود کاملا موفق عمل کرده است. این سنسور طبیعتا کاربردهای زیادی مانند تامین امنیت دستگاه شما و یا انجام خرید با سیستم Apple Pay دارد، اما توسعه دهندگان نیز بیکار ننشسته اند و برنامه‌های متنوعی را برای تاچ آیدی اپل تولید کرده اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بهترین برنامه‌هایی که از سنسور اثر انگشت اپل پشتیبانی می‌کنند.
Evernote :
یادداشت برداری و ثبت یادآورها و بسیاری از موارد دیگر را می‌توان در برنامه محبوب Evernote پیدا کرد. این برنامه حدود چند سالیست که در اپ استور عرضه شده و کاربران بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ درحقیقت شاید این پراستفاده ترین برنامه یادداشت برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها باشد. خوشبختانه، این برنامه از تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند و برای همین، می‌توانید با خیال آسوده، نوشته‌هایتان را ذخیره و ایمن نگه دارید.
 
everbote-iphone-screens-01_copy.jpg
 
1Password :
اگر نگران این هستید که یک برنامه مهم را ایمن نگه دارید، آن برنامه احتمالا باید 1Password باشد. برنامه 1Password تمامی رمزهای عبور شما را در یک جا نگهداری می‌کند. این برنامه تقریبا از هر وبسایت و یا سرویسی پشتیبانی می‌کند و برای همین دیگر نیازی نیست که رمزهای مختلف خود را در یک گوشه یادداشت کنید! مسلما رمزهای عبور باید در مکانی امن ذخیره شوند و 1Password نیز از تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند.
 
1password-single-screen-6-plus.jpg
 
Dashline :
این برنامه در حقیقت یک برنامه مدیریت رمزهای عبور شماست که عملکردی بسیار شبیه به 1Password دارد. به کمک این برنامه می‌توان رمزهای عبور حساب‌های مختلف را ذخیره کرد، رمزهای عبور جدیدی ایجاد کرد و بسیاری از موارد دیگر. تفاوت این برنامه با 1Password اینجاست که در Dashline باید یک اشتراک داشته باشید.
 
dashlane-single-screen-6-plus.jpg
 
LastPass :
و بازهم یک برنامه دیگر برای نگهداری رمزهای عبور شما؛ برنامه LastPass همانند برنامه قبلی که معرفی کردیم، به یک اشتراک نیاز دارد و در عین حال، ویژگی‌های فوق العاده زیادی به همراه دارد. تفاوت اصلی این برنامه با سایر برنامه‌های مشابه اینجاست که کاربران می‌توانند از حالت‌های Premium و یا حقوقی برای مصارف مهمتر نیز برخوردار شوند. درکل باید بگوییم که اگر به دنبال برنامه‌ای برای ذخیره رمزهای عبور هستید که خود به کمک تاچ آیدی امنیت داشته باشد، LastPass از بهترین برنامه‌های موجود است.
 
lastpass-iphone-screenshot-01.jpg
 
Mint :
برنامه Mint در حقیقت تمامی امور مالی شما را در یک مکان ذخیره می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چقدر در طی یک بازه زمانی تعیین شده خرج کرده اید و چگونه می‌توانید آن مبلغ را بهتر مدیریت کنید. این گونه برنامه‌ها مسلما باید امن باشند و پشتیبانی از تاچ آیدی می‌تواند این امنیت را تضمین کند.
 
mint-single-screen-6-plus.jpg
 
Authy :
این یکی از  بهترین برنامه‌ها برای ورود راحت تر به حساب‌های مختلف مانند حساب گوگل، فیسبوک و دراپ‌ باکس است. به کمک این برنامه، شما کافیست یک بار وارد حساب خود شوید و بعد از آن، دیگر نیازی نیست با رمزها و بارکدها سر کنید، چرا که Authy به کمک تاچ آیدی، شما را به سریع ترین شکل ممکن به حسابتان هدایت خواهند کرد.
 
authy-single-screen-6-plus.PNG
 
Documents 5 :
یک برنامه جامع برای مدیریت دانلودها، خواندن فایل‌های متنی، پخش کننده محتوا؛ این توصیفی است که می‌توان برای برنامه Documents 5 بیان کرد. این برنامه تقریبا تمام نیازهای شما را در این زمینه از محتوا و کاربردها فراهم می‌کند و پشتیبانی کردن از تاچ آیدی می‌تواند امنیت اطلاعات شما را تا حد زیادی تضمین کند.
 
documents-5-single-screen.jpg
 
Day One :
برنامه Day One در حقیقت تمام ایده‌ها و تصورات شما را به بهترین شکل ممکن در قالب یک برنامه ساده جمع می‌کند. با ویژگی‌های مختلف مانند پشتیبانی از تصاویر، آمیخته بودن با تقویم و امکان مشخص کردن اجزای مختلف ایده، می‌توان گفت که Day One بهترین برنامه برای جمع کرده ایده‌های شخصی شما در یک مکان است و چه چیزی بهتر از تاچ آیدی برای حفط امنیت ایده‌های شما!
 
day-one-single-screen-6-plus.jpg
 
DropBox :
این برنامه نیازی به معرفی ندارد! دراپ باکس سرویس ابری برای ذخیره اطلاعات گوناگون شماست که در یک فضای ایمن و مطمئن ذخیره می‌شوند. مسلما برای دسترسی به این اطلاعات، شما نیازمند رمز عبور هستید که از نظر ما، اکثر اوقات باعث آزار ما می‌شوند! اما اگر دستگاه شما از تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید به راحتی وارد حساب خود شده و محتوایتان را مدیریت کنید.
 
dropbox-single-screen-6-plus.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت