لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد 10.9 اینچی هم به زودی وارد بازار خواهد شد

آیپد 10.9 اینچی هم به زودی وارد بازار خواهد شد
همه می‌دانیم که اپل، حدود چند هفته پیش از مک بوک‌های جدید خود رونمایی کرد که چرخه لپتاپ‌های اپل را کامل کرد. آیفون 8 اپل نیز با حاشیه‌ صفحه نمایش کم و ویژگی‌های تازه نیز در سپتامبر سال آینده روانه بازار خواهد شد. اما آیپد‌های اپل چطور؟ درحال حاضر، اپل چند مدل مختلف از تبلت‌های خود را با نام‌های پرو، مینی و ایر روانه بازار کرده است که هریک ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. اما به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد عضو تازه‌ای را به این مجموعه اضافه کند. در ادامه با Apple NIC همراه شوید.  
براساس گزارش یک منبع تولید کننده قطعات در آسیا ادعا کرده است که اپل درحال کار بر روی یک آیپد با صفحه نمایش 10.9 اینچی می‌باشد و نکته مهمتر اینجاست که به نظر می‌رسد این آیپد کاملا بدون حاشیه باشد؛ درست همانند چیزی که سال آینده در آیفون 8 این شرکت خواهیم دید. این منبع می‌گوید که اندازه صفحه نمایش بزرگتر شده است اما به دلیل صفحه نمایش بدون حاشیه، ابعاد کلی محصول، تفاوتی با آیپد 9.7 اینچی نخواهد داشت.
همه این اطلاعات این نشانه را به ما می‌دهند که اپل واقعا قصد دارد دکمه هوم را از محصولات خود حذف کند.
آیفون‌ 7 و آیفون 7 پلاس از یک دکمه‌ هوم غیر مکانیکی بهره می‌بردند و براساس شایعات و گفته‌های فراوان، به نظر می‌رسد که این یک قدم به جلو برای حذف این دکمه از سوی اپل بوده است. حال این احتمال وجود دارد که آیپد‌های 2017 اپل فاقد این دکمه مشهور باشند.
همانطور که گفتیم، این منبع ادعا کرده که آیپد بعدی، سایزی معادل 10.9 اینچ خواهد داشت، اما به عقیده KGI، تحلیلگر مشهور در زمینه اخبار پیرامون اپل، اندازه صفحه آیپد بدون حاشیه اپل معادل 10.5 اینچ می‌باشد و اگر با شما رو راست باشیم، واقعا نمی‌دانیم که کدام یک از این اطلاعات صحت دارد؛ ولی درکل می‌توان گفت که آیپد بعدی اپل ابعادی بین 10.1 تا 10.9 اینچ خواهد داشت.  
منابع مختلف همچنین اعلام کرده اند که اپل به زودی از جایگزین آیپد پرو 12.9 نیز رونمایی خواهد کرد که به یک صفحه نمایش True Tone مجهز شده است؛ همانند آیپد پروی 9.7 اینچی که توسط اپل در ماه مارس سال جاری رونمایی شد. در نهایت اعلام شده است که اپل قصد دارد آیپد 7.9 اینچی را به کلی از چرخه حذف کرده و آیپد 9.7 اینچی را به عنوان آیپد “ارزان” به مردم دنیا معرفی کند. شاید برخی این موضوع را انکار کنند اما از نظر ما، طبق سیاست‌های اخیر اپل، این مورد امکان پذیر است.
کافیست خط محصولات اپل را با محصولات مک مقایسه کنید. آیپد مینی تقریبا همانند مک بوک ایر است که اپل آن را از چرخه خود حذف کرد. سایر محصولات مک و آیپد اپل نیز می‌توانند به این شکل باهم مقایسه شوند. درکل اگر منتظر آیپد‌های انقلابی هستید، شاید سال 2017 بتواند شما را راضی نگه دارد، اما براساس گفته KGI، سال 2018 سالی خواهد بود که شاهد صفحه‌‌های OLED و ویژگی‌های تازه دیگر در آیپد‌های اپل خواهیم بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373