لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تفاوت اپل واچ 2 و اپل واچ سری 2 Nike +

تفاوت اپل واچ 2 و اپل واچ سری 2 Nike +

مقایسه اپل واچ ۲ و اپل واچ ۲ نایک پلاس :

اپل در زمان رونمایی از اپل واچ سری 2، مدل جدیدی را به نام اپل واچ نسخه Nike+ نیز رونمایی کرد. اگر از فاصله دور هم به این ساعت هوشمند نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اپل واچ نسخه Nike+ یک ساعت هوشمند برای عاشقان ورزش و تمارین سخت ورزشی است که خوشبختانه، قیمتی مشابه با یک اپل واچ سری 2 معمول را دارد.

اما تفاوت‌های اپل واچ نسخه Nike+ با اپل واچ سری 2 در چیست؟

تفاوت اول:

طراحی بند‌ها  اپل از زمان عرضه اولین نسخه از اپل واچ، بندهای مختلفی را برای سلایق مختلف روانه بازار کرد. اپل واچ نسخه Nike+ از بند‌هایی مخصوص استفاده می‌کند که تنها مختص شرکت Nike می‌باشد. این بندها طراحی اسپرت دارند و بر روی آن‌ها، چند سوراخ اضافه شده که ظاهر آن را بیشتر از هر زمان دیگری اسپرت تر جلوه می‌دهد. بدنه اپل واچ از جنس آلمینیوم است که می‌توان بین دو رنگ مشکی و نقره‌ای، یکی را برگزید.

تفاوت دوم :

واچ‌ فیس‌های مخصوص  همانطور که گفتیم، اپل واچ نسخه Nike+ مخصوص شرکت Nike است و برای همین، این شرکت دو واچ فیس مخصوص را به این ساعت هوشمند افزوده است. طراحی این دو واچ فیس نیز همانطور که حدس می‌زدید، به نوعی اسپرت و جوان‌ پسندانه تر است و کسانی که بیشتر اهل ورزش و تمرین هستند حتما از این دو لذت خواهند برد. یک دکمه Nike نیز بر روی این دو واچ فیس تعبیه شده که شما را مستقیما به برنامه Nike+ هدایت می‌کند.  

تفاوت سوم :

ورزش  مسلما اپل واچ نسخه Nike+ مخصوص ورزشکاران است و باید ویژگی‌هایی هم داشته باشد که بتواند این دسته از کاربران را به سوی خود جلب کند. در اپل واچ نسخه Nike+، شما کافی است که به سیری بگویید برایتان یک مدت زمان را مشخص کند تا در آن بازه، ورزش خود را شروع کنید. نکته جالب اینجاست که وقتی حرکت نمی‌کنید، ساعت هوشمند متوجه شده و اعلام می‌کند که تایمر متوقف شده است. با شروع حرکت، این تایمرنیز مجددا کار خود را شروع خواهد کرد. درکل به نظر می‌رسد که سیری آمده تا به ورزشکاران کمک کند تا تمرین بهتری داشته باشند. متاسفانه مشکل برنامه Nike+ اینجاست که برای گوش دادن به موسیقی، ابتدا باید به برنامه موسیقی بروید و موسیقی خود را پخش کنید. سپس وارد برنامه شده و تمرین خود را آغاز کنید. درنهایت پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید یک اپل واچ خریداری کنید و در عین حال علاقه زیادی به ورزش دارید، به سراغ اپل واچ نسخه Nike+ بروید.
 
{media id=994,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373