لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل در راه است

هدست واقعیت افزوده اپل در راه است

هدست واقعیت افزوده اپل : 

تقریبا مطمئن هستیم که اپل همچنان چند محصول ویژه در آستین دارد که احتمالا درطی سال‌های آتی روانه بازار خواهند شد. یکی از همین دسته محصولات، هدست واقعیت افزوده اپل است که چندیست شایعات پیرامون آن در فضای وب منتشر شده است که نشان می‌دهد اهالی کوپرتینو نیز علاقه زیادی به ورود به عرصه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را دارند. حال در این میان، اپل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که مربوط به برنامه نقشه واقعیت افزوده می‌باشد. در ادامه با Apple NIC همراه باشید.
 
درحالی که اکثر رقبا درحال کار بر روی محصولات واقعیت مجازی خود هستند، اپل سعی دارد که در زمینه واقعیت افزوده، فعالیت خود را رونق دهد. بد نیست در همینجا، اشاره‌ای به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده داشته باشیم.
واقعیت مجازی در حقیقت چیزی است که تا به امروز در هدست‌های واقعیت مجازی HTC و Oculus دیده ایم؛ به کمک این هدست‌ها، شما وارد دنیای واقعیت مجازی می‌شوید و تقریبا همه چیز در اطراف شما دگرگون خواهد شد.
اما در واقعیت افزوده، اجزای مجازی وارد دنیای واقعی ما می‌شوند که پیش از این تنها در هدست واقعیت مجازی هولولنز مایکروسافت دیده بودیم. حال همانطور که گفتیم، اپل پتنت جدیدی در زمینه واقعیت مجازی را به ثبت رسانده است که سیستم نقشه را برای این محصول معرفی نشده نشان می‌دهد. براساس گفته‌ها در این پتنت، اپل می‌خواهد که از واقعیت افزوده برای مقاصدی از جمله مسیریابی استفاده کند.
 
Apple-AR-Maps-Patent-Images.jpg
 
 
برای مثال، کاربر می‌تواند یک مکان را انتخاب کرده و بلافاصله به کمک سیستم واقعیت افزوده، مسیر خود را پیدا کند. نکته جالب اینجاست که اپل ذکر کرده است که برای انجام این فرآیند، نیازمند به دوربین و GPS و برخی از سنسورهای آیفون هستیم؛ شاید اپل قصد دارد که تلفن هوشمندش را با سیستم واقعیت افزوده خود آمیخته کند.
 
Apple-AR-Maps-Patent-Imagesg.jpg
 
 
در ادامه این پتنت گفته شده است که شما می‌توانید به کمک آیفون خود و با نگاه کردن به یک مکان مانند یک خانه، آدرس کامل آن را مشاهده کنید که احتمالا برای افرادی که مسیرشان را گم می‌کنند ویژگی کاربردی خواهد بود. درنهایت در این پتنت ذکر شده که کاربران، تمامی این ویژگی‌ها را در قالب یک برنامه کامل و مرتب دریافت خواهند کرد. پیش از این گفته شده بود که اپل، پروژه خودروی خود و سیستم رانندگی اتوماتیک را محدود به وسایل جانبی برای هوشمند کردن وسایل نقلیه مختلف محدود خواهد کرد و این پتنت می‌تواند مهر تاییدی در این زمینه نیز باشد. شاید هم این فقط سیستمی است که اپل برای هدست واقعیت مجازی خود فراهم کرده است. درکل باید صبر کرد و دید که اپل چه برنامه‌ای برای واقعیت افزوده دارد.
 
qApple-AR-Maps-Patent-Images_copy.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373