لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل سابق مایکروسافت : در مورد آیفون اشتباه میکردم

مدیر عامل سابق مایکروسافت : در مورد آیفون اشتباه میکردم

استیو بالمر: در مورد آیفون اشتباه میکردم

سال 2007, استیو جابز فقید اولین آیفون را معرفی کرد. از مدیر عامل وقت مایکروسافت استیو بالمر در مورد آیفون سوال شد و او در جواب ابتدا قیمت این گوشی را دستمایه شوخی قرار داد. همچنین اشاره کرد این گوشی به درد مشتریانی که قصد دارند از آن برای امور کسب و کار خود استفاده کنند, هیچ کاربردی ندارد چون کیبورد فیزیکی برای آن ساخته نشده است. بالمر گفت بدون کیبورد QWERTY فیزیکی نمیتوان به درستی با آیفون حتی ایمیل فرستاد.
 
steve_jobs_iphone_oilpaint.jpg
 
اکنون با گذشت نزدیک به 10 سال از آن موقع, استیو بالمر اعتراف میکند در مورد آیفون اشتباه کرده و باید زودتر از اینها مایکروسافت را به سمت ساختن سخت افزارهای این چنینی سوق میداد. مدیر عامل سابق مایکروسافت میگوید وقتی پروژه سِرفیس را شروع کرد, هیات مدیره بطور کامل از آن حمایت نمیکرد.پس از بازخوردهای زیادی که مایکروسافت از فروش بسیار کم سِرفیس آر تی بدست آورد,  بالاخره توجه خود را به سِرفیس پرو معطوف کرد.
بنیان گذار مایکروسافت یعنی بیل گیتس حمایت بالمر از این سخت افزارها را تایید نمیکرد و همین موضوع باعث شد اختلافاتی بین آنها رخ دهد. ” آرزو میکردم در زمان مدیریتم بودجه بیشتری را به ساخت گوشیهای هوشمند اختصاص میدادم. بیشتر مردم علاقه دارند به بخشی از صحبتهایم اشاره کنند که گفتم آیفون هرگز فروش نخواهد داشت.
 
balmer.jpg
 
قیمت 600 یا 700 دلار قیمت بسیار زیادی بود و ابداع اپل بود که آنرا اساسا تبدیل به گوشی همراهی بکند بتوان با پرداخت صورتحساب ماهانه از آن استفاده کرد.”  طولی نکشید انتقاداتی که همان اوایل توسط بالمر از آیفون میشد از پایه و اساس اشتباه درآمد. “ما هم اکنون گوشی های مبتنی بر ویندوز موبایل بسیار خوبی در بازار داریم” بالمر این جمله را در سال 2007 گفته بود. این صحبتها مربوط به زمانی میشد که بالمر مشغول خط و نشان کشیدن برای موتورولا کیو بود و او عینا همین صحبتها را حین معرفی آیفون نیز تکرار کرد. آنها قدرت و فناوری پیشرفته در صفحه نمایش و تاچ آیفون را بسیار دست کم گرفته بودند و همین نکته مایکروسافت و بلک بری را از صنعت گوشی های هوشمند بسیار دور کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373